уторак, 11. новембар 2014.

Top 10 proizvoda do 500 dinara kojima sam zadovoljna - Drugi Deo

Zdravo. :)

Prvi deo možete da pročitate ovde .  Odmah ću da krenem sa proizvodima jer sve dodatno što sam želela da napišem, napisala sam u prvom delu tako da nema potrebe da ponavljam bezveze. :)


Kao i u prvom delu pomešala sam i preparativu i dekorativu, :)


1.Bioten Skin Moisture gel za umivanje- Ko prati moj blog zna koliko volim ovaj gel. Uklanja nečistoću, uklanja šminku. Ima 150ml, cena do 300 dinara.

2.Aloja Krema Stojanović Pharm- Krema koju mi je drugarica preporučila za lice zbog bubuljica koje su me napale u zadnje vreme sa kojom sam oduševljena. Uskoro ću pisati o njoj.  Ima 150ml, cena 185 dinara.


3.Avon Styling Protect- Sprej za zaštitu od toplote. Ovo je jedini koji sam probala zadovoljna sam. Ima 100ml i cena je do 300 dinara, zavisi od kampanje. 

4. Dove Go Fresh dezodorans- Moj omiljeni Dove dezodorans je nar medjutim nije ga bilo i uzela sam ovaj da probam od limuna. Miriše prelepo čak mi se više svidja od nara. Ima 150ml, cena je 280-330 dinara.


5.Aura hajlajter- Nedavno sam pisala o njemu ovde . Predivan je na licu. Ima 5gr. Cena je oko 450 dinara. 

6.Nyx senka u prahu(pigmenti)- I o ovim pigmentima sam pisala ovde . Postojani su, boje su predivne na očima.  Trajaće vam čitavu večnost. Ima 5ml. Cena je oko 350 dinara (alexandar cosmetics je poskupeo)

7. Nyx rumenilo- Ja ih imam nekoliko. Pigmentovana, postojana. Postoje i mat i sa šimerom. Imaju 4gr, cena je oko 500 dinara, možda su sada malo skuplja. Vrede svaki dinar. 

8. Avon senke- Mislim na sve Avon senke, četvorobojne, dvobojne i jednobojne. Izuzetno su pigmentovane. Cena ove jednobojne je oko 350 dinara i ne piše koliko ima grama. Kada su na akcijama mogu se naći i dvobojne i četvorobojne do 500-550 dinara. 


9. Essence olovke za usne- Veoma su meke, precizne su i lepo se razmazuju. Cena je do 150 dinara.

10. Maybelline Color Drama ruž u olovci- Ovi ruževi su nedavno stigli kod nas. Lepo se razmazuju, Pigmentacija im je dobra. Traju nekih 3 sata na usnama. Ja sam poludela za ovim ruževima. :D Cena je oko 260-280 dinara. 


Da li ste koristile neki od ovih proizvoda?

Do sledećeg posta. :)
                             S:*



10 коментара:

  1. Divni proizvodi :). Skupo ne znači uvek i kvalitetno, dobar izbor :). Ruz u olovci je divan.

    ОдговориИзбриши
  2. Super post :-) Reci mi gde ima da se kupi ta krema aloja, u zadnje vreme me spopale bubuljice :-(

    ОдговориИзбриши
  3. Vec imam jednu Essence olovku za usne i planiram da ih uzmem u jos nijansi,koja je ovo nijansa? Mnogo je lepa:) Inace svidja mi se tvoj blog,samo tako nastavi ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Od svega imam ovaj Avon sprej i ja sam zadovoljna njime :)

    ОдговориИзбриши
  5. Volim ovakve vrste postova jer nije uvek kvalitetno samo ono što je skupo! :)
    Super post.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)