среда, 10. јун 2015.

Farmasi kozmetika- moja priča

Gledajuci katalog palo mi je na pamet da vam napisem svoju priču o tome kako sam uopšte krenula da se bavim Farmasi kozmetikom. 


 Odmah da se ogradim da je ovo lično moje mišljenje, da niko ni na kakav način nije uticao da ja pišem o ovome i da je ovo samo moje iskustvo.

Kako je sve počelo..

Negde u oktobru prošle godine bila sam na fejsbuku i sa strane mi je izašla reklama Farmasi Cosmetisc Srbija, bila sam znatiželjna i  ušla na stranicu da pogledam o čemu se radi i šta je uopšte to. Tada je stranica imala oko 200 lajkova. Uglavnom ja sam njima poslala poruku da li su zainteresovani za saradnju s obzirom da imam blog, meni je odmah direktorka odgovorila na poruku, tražila mi je kontakt telefon i ona je mene to veče nazvala... 

Objasnila mi je da je kozmetika 95% prirodna, da je nekada bila na rafovima kod nas ali je sklonjena i krenula je prodaja putem kataloške prodaje i još neke detalje mi je objasnila..Ostalo je na tome da će ona meni poslati neke proizvode da vidim i da ih probam i tu mi je napomenula da ću mnogo više dobiti ukoliko postanem član. To je mene zaintrigiralo, narednih dana sam uglavnom guglala o kozmetici i o samom kvalitetu proizvoda. Pozvala sam je nakon možda dve nedelje i rekla da sam odlučila da želim da probam. S jedne strane je to bio veliki izazov za mene jer tada u Kraljevu niko nije znao za Farmasi a sa druge strane je sve to super izgledalo zbog velikih mogućnosti koje su mi se pružale.

 Dobila sam silne flajere i kataloge koje sam delila, kome god sam stigla ja sam pričala o Farmasiju. Nije bilo lako. Farmasi je u tom momentu bio nepoznat ljudima. Uglavnom bi prelistali katalog i to bi bilo to..

Prvi put je održana promocija u Kraljevu negde krajem oktobra i tu je došlo jako malo ljudi, iskreno malo mi je bilo krivo ali nisam želela da odustanem i imala sam svoj cilj. 

                                                          Fotografija sa prve promocije

Malo po malo ljudi su se interesovali prvenstveno zato što je kozmetika prirodna, Pravila sam porudzbine za koje nisam verovala da će biti tolike. Polako su se počele javljati devojke za uclanjenje i zaista je sve krenulo lepim tokom. 

Negde sredinom novembra dobila sam poziv od direktorke da snimam reklamu i da razgovaramo o samom marketing planu. Odazvala sam se pozivu. Snimanje reklame je za mene bilo jedno jako lepo iskustvo. Tada sam u Beogradu dobila i svoj prvi štand  kao i  mnoštvo kataloga.  Zaista ja sam toj ženi i dan danas zahvalna na svemu, puno podrške i puno motivacije sam dobila od nje. Jedne njene rečenice se i dan danas sećam, a to je 'Ja sam krenula sa dve stolice i sa koferčetom šminke' .  Reklamu možete pogledati  OVDE .

                                                            Fotografija sa reklame

Smatram da ukoliko imate cilj u bilo čemu ništa ne može da vas spreči da to i ostvarite. Nije lako, meni i dan danas nije lako ali imam cilj i težim ka tome da ga ostvarim. 

Za mesec dana sam izašla na poziciju lidera. Tačnije 13 og decembra prošle godine sam potpisala ugovor, možda to nekom i nije vazna stvar, meni jeste jer znam da sam prva liderka Farmasi kozmetike u Kraljevu i na to sam jako ponosna. 

                                                                   Potpisivanje ugovora

Morate znati iskoristiti ono što vam se pruža. Ovo je po mom mišljenju još uvek nova kataloška prodaja u Srbiji.  Imala sam i uspona i padova, neki mesec je bio losiji, neki bolji, par puta sam poželela i da odustanem ali nisam i sada mi je drago što nisam. 

Ovo je bila malo sažeta priča jer da sam pisala o svemu ko zna koliko bi ovo dugo bilo. U nekom drugom postu pričaću vam o marketing planu i o mogučnostima koje pruža Farmasi. 
Posetite moju stranicu  OVDE . 







4 коментара:

Hvala na komentaru. :)