понедељак, 8. јун 2015.

Noviteti Maj *Preparativa*

Zdravo svima. :)
 Danas vam pišem o  novitetima što se tiče preparative. Dekorativu sam ostavila za sledeći post. U maju sam malo više kupovala nego inače. Našle su se tu i stvari koje mi nisu bile preko potrebne i stvari koje mi na kraju nisu ni odgovarale ali šta je tu je.. Mislim da je mnogo bolje da vam ovakve postove pišem na kraju svakog meseca.



Pa da krenemo. :)


Vratila sam se opet malo Balei... Uzela sam i tonik i gel za umivanje. Ove proizvode sam i pre koristila i zadovoljna sam. Tonik je 220 dinara a gel oko 250 dinara.

Nivea Intimo sam kupila prvi put, uzela sam ga po preporuci i još uvek ga nisam koristila, mada mislim da će biti ok.Cena je oko 350 dinara. Kupila sam i najobičniji vazelin, cena mu je bila oko 190 dinara, kao i pantenol krem gel koji volim uvek da imam, obično mi smiri lice kada imam neko crvenilo i slično. Njegova cena je bila 180 dinara.

Nivea klacična krema koju koristim za sve i svašta. Cena je bila oko 200 dinara. Kosili puder koji koristim i za matiranje lica i za crvenilo na koži nakon depiliranja i za bubuljice itd...Cena je bila 180 dinara. 


Balea uljani losion koji mi je bio otkriće u predprošlom mesecu. I ovaj mesec sam ga kupovala i to u zalihama. Obožavam ga. Jako lepo hidrira, prelepo miriše, relativno brzo upije. Cena mu je oko 260-270 dinara. 

Balea gel za tuširanje, inače volim njihove gelove i često ih kupujem. Ovaj je sa mirisom aloje i limete. Cena mu je bila 149 dinara. Farmasi piling za lice koji mi je definitivni favorit. Nije ni previše grub a ni previše blag. Cena mu je 299 dinara. Farmasi mleko za čišćenje lica,uglavnom sa njim skidam šminku i takodje sam zadovoljna. Cena mu je 330 dinara.

Mixa miceralna voda za osetljivu kožu. Zadovoljna sam, lepo skida i maskaru. Cena joj je bila oko 500 dinara. 

Lilly maska za kosu. Ovu masku sam kupila na sniženju i platla sam je samo 180 dinara(možda neki dinar manje ili više) ima 500ml. Zaista je odlična. Omeksava kosu, lako se rasčesljava. Mislim da je još uvek ima tako da uzmite je obavezno, nećete se pokajati.  Farmasi gel za cirkulaciju, umorne noge itd.. Uzela sam ga najviše zbog bolova u ledjima, jako mi je nezgodno dok šminkam uvek sam povijena i naravno to se kasnije odrazi na kičmu. Ovaj gel je bukvalno za sve i svašta. Ja sam prezadovoljna. Umanjuje mi trenutno bol. Cena je oko 600 dinara i on takodje ima 500ml. 

Avon losioni, imam ih tri i sva tri sam dobila. Litle Black Dress losion nekako mi ne hidrira toliko više lepo miriše. Losioni iz Naturals kolekcije su ok, imaju sljokice, čuvam ih za leto dok još malo pocrnim, lepo hidriraju i mirišu predivno. Avon skrab za telo je jako dobar, miriše na čokoladu i zadovoljna sam s njim. 

Za kraj sam ostavila ovo malo čudo. Ovo se koristi tako što kada nanesete gel za lice ili penu sa ovim dodatno čistite lice. Ovo sam videla kod par blogerki i iskreno meni nije ništa specijalno. Nisam primetila da mi je lice dodatno čistije, Zaista je nepotrebno. Cena mu je bila oko 200
 dinara

Ukoliko želite neku detaljnju recenziju nekog proizvoda pisite mi. :)

Do sledeceg posta. :)
S:*

11 коментара:

  1. Ebelin sunđer za čišćenje lica je fenomenalan! :)
    Mene zanima ovaj uljani Balea losion, nisam probala, sada si me zainteresovana. :)
    balea kupku koju si kupila sada dele za 1 din uz potrošenih 500 din na Balea proizvode, tako da ću je sigurno i ja nabaviti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na mene iskreno nije ostavio neki utisak..Odlican je, probaj ga obavezno :) Taman ova dva losiona, ogranicena je serija a zaista su fantasticni :)

      Избриши
  2. Dopadaju mi se tvoji noviteti, ja sam veliki fan i Balea i Nivea proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bome dosta noviteta :D Obožavam i Nivea i Balea i Avon proizvode :D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9. јун 2015. 05:17

    Dosta toga sam probala - Balein tonik mi nije bio nista posebno, a gel je bio ok, mada mi je povremeno izazivao bubuljice. Nivea Intimo je odlican, verujem da ce ti odgovarati, Mixa micelarne su solidne, meni ipak malo preblage ali u sustini su ok. Ni na mene ovo roze jastuce nije ostavilo neki utisak :/ Volela bih da procitam nesto vise o tom Farmasi pilingu, hvala unapred :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je on ok i on i gel, nadam se i ja za intimo..Iskreno ja sam uverena bila da ce biti super, bas zbog toliko pozitivnih recenzija a ono nista....Pisacu uskoro :))

      Избриши
  5. Meni je Ebelin sundjerčić otkriće. Baš mi je žao što nije na tebe ostavio takav utisak. Balea losion mi je postao favorit godine, što zbog mirisa što zbog efekta. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda ga nisam dovoljno koristila, mozda ga i pogresno koristim, zaista ne znam.. :D Ja sam njega dugooo koristila pa onda prestala kako mi se lice ne bi zasitilo i evo opet mu se vratila. :)

      Избриши
  6. Balea kupku sam dobila za 1 din i miriše baš letnje i osvežavajuće. A jastučić za čišćenje me je oduševio, jer savršeno očisti moje masno lice i nakon upotrebe imam osećaj pod rukom da mi je lice glađe.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)