среда, 24. децембар 2014.

Farmasi Stay Matte Tečni Puder

Zdravo svima. :)

Danas vam pišem o puderu koji sam pre vise od mesec ipo dana dok jos Farmasi nije stigao kod nas dobila kao tester i koji mi je stajao po strani sve do pre dva dana dok nisam odlučila da ga probam. Moje utiske pročitajte u nastavku. :)



Slova su se obrisala jer je kao sto sam i napisala poslat kao tester. 

Da nastavim pricu. :) Kad je stigao, videla sam da je puno tamniji od moje koze  i ostavila sam ga po strani. Nije mi padalo na pamet da ga probam. Prekjuce sam ispobavala neke novogodisnje look-ove i rekoh da ga probam da vidim kakav mi je na kozi. 

Šta proizvođač kaže- Kompleks minerala za mat efekat. 12h bez masnog sjaja.  Lagana kremasta tekstura na bazi mineralnog kompleksa koji sadrži kalcijum, cink, magnezijum i bakar postojana je tokom celog dana sprečavajući masni sjaj tena. Potpuna i dugotrajna prekrivenost uz svež i prozračan ten sa mat završetkom.

Šta kažem ja-  Ima jako prijatan, specifičan miris koji brzo nestane. Tekstura je veoma lagana. Lepo se razmazuje. Brzo upija. Za potpunu prekrivenost potrebna su dva sloja. Na koži ga ne osećam, nije težak uopšte. Ono što sam ja primetila je da ovaj puder menja boju. Šta to znači? Kada ga nanesem na kožu on je taman katastrofa, tamniji puder nisam videla, medjutim vi kako njega utrljavate u kožu tako mu se boja prilagodjava vašem tenu. Oduševila sam se ovim puderom. Što se tiče mat efekta mogu slobodno da kažem da traje vise od 12h. Neka 3,4 dana ga koristim, ujutru ga nanesem i do uveče mi se ne mrda. Ne skuplja se nigde i ne ostavlja mi fleke i mrlje po licu što je jako važno. Nema potrebe za fiksiranjem, testirala sam ga i tako mada u kućnoj varijanti jer sam ja navikla da kad god izadjem stavim i puder i korektor i da sve to fiksiram puderom u kamenu.  Uzmite u obzir da moja koža nije masna već mešovita i da ukoliko vam je izuzetno masna koža ipak ga fiksirate i neće vam mrdati. :)




Postoji 7 nijansi ovog tečnog pudera.

Cena puderu u katalogu je snižena na 690 dinara. Ima 30ml.




Da li ste probale ovaj puder ?

Do sledećeg posta. :)
 S:*







8 коментара:

Hvala na komentaru. :)