петак, 2. јануар 2015.

Farmasi True Color Lipstick- 3 nijanse+swatchevi

Zdravo svima! :)

SRECNA NOVA  GODINA. ŽELIM VAM SVE NAJLEPSE. PUNO ZDRAVLJA, SREĆE I LJUBAVI. 


Danas vam pišem prve utiske o mojim najnovijim ruževima. Malo sam stala sa kupovinom što se ruževa tiče. Trenutno ih imam 54 bez ova tri, ni jedan nije ni do pola potrošen. 

Farmasi True Color ruževi su njihovi najprodavaniji ruževi. Naravno to je bio moj 'izgovor' za kupovinu istih. 


Najtamniji(nijansa 22) je kupljen prvi, Može i da se primeti po korišćenju. 

Šta kaže proizvođač- Nova poboljšana formula koja kombinuje posebno odabrane sastojke kako bi se osigurala dugotrajna boja, 

Sadrži vitamin E
Intezivna boja i dugotrajnost
Hidrira usne

Šta kažem ja- Uzela sam tri potpuno različite nijanse. Moram da priznam da je moj trenutni favorit nijansa 21. Nju najčešće nosim u zadnje vreme. Prva nijansa(22) je tamna ljubičasta boja koja u sebi ima braon podtonove. Druga nijansa(21) je nude boja sa rozikastim podtonovima i treća nijansa(02) je roza sa koralnim podtonovima. 

U jednom potezu se dobija prava boja. Posle nekih 4-5 sati kreće polako da se skida boja. Jako su hidratantni. Zavrsetak im je mat. Ne razmazuju se. Ne isušuju usne i ne stvaraju se one linije kao što je slučaj sa večinom ruzeva koji su mat zavrsetka. Pakovanje je crno-srebrno i jako je lepo. Ono što mi se posebno svidja je miris. Jako je prijatan.

Želim takodje i da napomenen da Farmasi ruževi ne sadrže olovo kao ni paraben. Takodje sva pakovanja su biorazgradiva. 


Sadrži  4 grama i cena je snižena sa 590 dinara na 355 dinara. 

Postoji jako puno nijansi medjutim trenutno se u katalogu nalazi oko 20 ak. 


Slobodno mogu da kažem da ovu ruževi nisu bez razloga najprodavaniji. Odnos cene i kvaliteta je i više nego odličan. 




Da li ste probali ove ruževe i da li ste probali nešto iz Farmasi kozmetike? 

Do sledećeg posta. :)
S:*






5 коментара:

Hvala na komentaru. :)