петак, 19. септембар 2014.

Stalci(organizer) za šminku

Zdravo svima! :)

Nedavno su u Alexandar cosmetics-u stigli stalci za šminku. Jedva sam čekala da stignu i bila sam presrećna.

 Nisam znala koliko su kvalitetni i nisam želela da dam više novca za stalak. U ponudi su 7 organizera. Najjeftiniji je stalak za karmine i cena je 290 dinara dok je najskupljem stalku cena 2490 dinara.

Moj izbor je pao na tri. Dva za karmine i jedan manji za šminku.

Jutros mi je stigao paket i iznenadila sam se prijatno jer su lepo bili spakovani. Iskreno očekivala sam da će samo biti umotani u nešto medjutim pogrešila sam. Stalak za šminku je bio u kartonskoj kutiji, dok su stalci za karmine bili upakovani u nešto providno( ne znam kako se zove :D )


                                                                         Upakovani stalci.


Stalak za šminku- dimenzije su 175x73x85 mm - Cena 690 dinara.
Stalak za karmine- dimenzije su 157x30x57 mm - Cena 290 dinara.

Plastika od koje su napravljeni je čvrsta i kvalitetna. Veoma su lepo uradjeni. Sigurno ću da kupim još neki, verovatno sve preostale, jer sam stvarno oduševljena. Izgledaju mnogo skuplje nego što su plaćeni. 

 Jedan stalak za karmine sam poklonila sestri.  I smatram da će svaka devojka da se obraduje ovakvim poklonom. Tako da eto lepe ideje. :)

Evo još sličica.



Možete ih poručiti ovde . 

Do sledećeg posta
                         S:*

8 коментара:

Hvala na komentaru. :)