среда, 17. септембар 2014.

Recenzija: Bioten dnevna krema i Bioten gel za umivanje

Kao što sam  najavila pre nekoliko dana, danas vam pišem o Bioten proizvodima, tačnije o dnevnoj kremi i gelu za umivanje.

Bioten je kompanija koja dolazi iz Francuske. Kod nas je stigla pre 2-3 godine. Bazirana je na prirodnim sastojcima. Bez parabena je, bez parafina i bez vestačkih boja. Testiranje se vrši na ljudima dobrovoljcima a ne na životinjama.

Vidjala sam puno puta na rafovima njihove proizvode, medjutim nikad nisam obraćala pažnju na njih. Nikad mi se nije desilo da uzmem da pogledam proizvod sve dok se nisam priključila blogovanju i dok nisam počela da čitam razne pozitivne recenzije o njima.

Nedavno sam kupila kremu za lice i gel za umivanje, da probam, da vidim kako će moje lice da reaguje. Ovih 4-5 dana svakodnevno sam koristila oba proizvoda i bilo je dovoljno da vidim promenu na svom licu.

Bioten Skin Moisture dnevna krema, Bioten Skin Moisture gel za umivanje

Bioten skin Moisture dnevna krema za normalnu/kombinovanu kožu

Proizvodjač kaže- Ova lagana krema pruža vašoj koži efikasnu dugotrajnu hidrataciju, ostavljajući je mekom i nežnom bez masnih tragova. Formula je obogaćena 100% prirodnim ekstraktom dunje dobijenim ekološkim i pažljivim metodama proizvodnje, koji pomaže da se zadrži prirodna vlažnost kože. HYDRO NUTRIENT 24H napredni hidratantni kompleks kombinuje čistoću prirodnih sastojaka sa znanjem nauke i pruža trenutnu hidrataciju, ostavljajući prijatan osećaj na koži.


Ja kažem: Kada se otvori krema ima zaštitnu foliju koja vam garantuje da je niko nije otvarao. Ja više volim kreme u tubi i praktičnije su i ne morate da umačete prste, ali dobro da zanemarimo to. Pakovanje je ok, ništa specijalno. Teglica je mnogo manja u odnosu na kutiju. Sad da se vratimo na sam proizvod.
 Krema nije gusta, lagana je. Veoma brzo upija, koža nije masna uopšte. Primetila sam da mi se T-zona mnogo manje masti, skoro i da se ne masti uopšte. Može da se koristi i kao podloga za šminku. Ja sam se prijatno iznenadila sa ovom kremom, lice mi je puno nežnije od kad je koristim. Jedino što mi se uopšte ne svidja je miris, Ne znam kako da vam ga opišem ali uglavnom na dunju ne miriše uopšte. Smetao mi je u početku medjutim brzo sam se navikla. Da li bih kupila opet ovu kremu? Da. Sve što je napisao proizvodjač je tačno. 

Evo kako krema izgleda na koži.


Bioten Skin Moisture gel za umivanje za normalnu/kombinovanu kožu

Proizvodjač kaže: Obogaćen je 100% prirodnim ekstraktom dunje dobijen nežnim i ekološkim metodama ekstrakcije, pomaže koži da vrati svoju prirodnu hidriranost i ujedno neguje površinske slojeve kože. Zahvaljujući formuli koja ne sadrži sapune, Bioten Gel Za Umivanje ne isušuje kožu. Efikasno uklanja nečistoću i šminku, ostavljajući kožu savršeno čistom i osveženom.


Ja kažem: Poklopac je malo slabiji pa mora da se drži u uspravnom položaju kako proizvod ne bi iscureo. Koristim ga svako jutro i svako veče i skidam šminku sa njim. Peni vrlo malo. U potpunosti skida šminku, čak i maskaru. Kada se umijem i obrišem peškirom nema onih ostataka ispod očiju od maskare. Takodje nemam onaj ružan osećaj da mi koža zateže posle umivanja. Bude baš nežna. Potrebna je mala količina proizvoda za celo lice. 
Uporedjujući Bioten gel za umivanje i Balea gel za umivanje, Bioten je daleko bolji a cena je skoro ista, možda 50 dinara razlike. Miriše potpuno isto kao i krema. Nema baš prijatan miris. Da li bih kupila opet ? Definitivno.


Ovako izgleda gel na ruci.


Sve u svemu zadovoljna sam sa oba proizvoda i sigurno ću još nešto kupiti. Cene su veoma povoljne a kvalitet je odličan. 



Da li ste vi probali Bioten proizvode i da li ste zadovoljni?

Do sledećeg posta 
                                 S:*









8 коментара:

  1. Obozavam Bioten proizvode ,medju kojima su i ova dva naravno..:) Najbolji spoj cene i kvaliteta..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja u ovaj gel pocinjem da se kunem :D Koristim ga skoro 2 meseca i koza mi je fantasticna. Kremu planiram da ukljucim, ali mi je u drugom planu dok ne potrosim serum koji trenutno koristim. Definitivno fantastican odnos cene i kvaliteta :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koristim oba proizvoda neke 2 nedelje sad već,i meni se miris baš jako dopada,osvežava me i opušta,ali o ukusima ne vredi raspravljati :) Inače gel je nešto neverovatno,ali probaj piling obavezno on je čudesan :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pa da. :) Jeste, koza lica mi je drugacija skroz, ne znam kako da opisem :D . Hocu i piling i tonik isto. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Probala sam celu zelenu liniju,najvise mi se svidjaju tonik i krema.Gel me nije odusevio jer mi je isusivao kozu a i potrosio se dok sam rekla keks.Kremu volim,nije mi teska ni masna,a tonik preporucujem jer je stvarno dobar(samo sto se i on mnogo brzo potrosi:)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je gel odlican. A sto se trosenja tice to si u pravu. :) Tonik planiram da kupim. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)