субота, 15. новембар 2014.

Farmasi Refreshing Peel Off Mask- Limeta

Zdravo. :)

Danas vam pišem o maski za lice koju obožavam i koja me je oduševila za jako kratko vreme. Bolju masku od ove ja nisam probala. U pitanju je Farmasi Peel Off maska sa limetom. 



Šta kaže proizvodjač- Peel off maska koja omogućava dubinsko čišćenje i sprečava pojavu mitisera. Sa razvijenom formulom omogućava hidrataciju kože. Pomaže u pročišćavanju zatvorenih pora. Naneti na lice, izbegavati predeo oko očiju i sačekati 20-30 min. Nežno je povući. 

Šta ja kažem- Ova maska miriše identično kao limeta. Miris je toliko osvežavajuć i prijatan da mi dodje non stop da je mirišem. Ovo je drugi put da sam se susrela sa Peel Off maskom i generalno više mi se dopadaju ovakve maske. To su gel maske koje nanesete u malo debljem sloju i nakon toga sačekate da se skroz osuše i jednostavno ih povučete sa ivica lica. Ovu masku sam koristila tri puta do sada i primetila sam da su mi se mitiseri smanjili. Nisu skroz nestali, ima ih još uvek ali manje.  Veoma sam prijatno iznenadjena  iz razloga što do sada ni jedna maska koju sam koristila nije mi prijala kao ova. Ja je na licu držim nekih 25 minuta.  Nakon skidanja lice mi bude veoma nežno, nema onog osećaja da mi zateže koža i da jedva čekam da stavim kremu na lice. Koristim je dva puta nedeljno. Ovu masku svima preporučujem, garantujem vam da će vam se svideti. Odnos cene i kvaliteta je fantastičan. 



Pakovanje je veliko. Ima 170ml . Trajaće vam baš dugo. Cena je u ovom katalogu snižena na 299 dinara. 

Maska je sa vitaminom E, glicerinom i prirodnim ekstraktom limete. Postoji još i sa kajsijom, višnjom i malinom.  


Da li ste ljubitelj Peel Off maski ili onih klasičnih?  Da li ste probale ovu?

Do sledećeg posta. :)

S:*

5 коментара:

  1. Obožavam maske za lice :). Zanimljiv proizvod :).

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Kataloska je prodaja, Sigurno postoji neko u vasem gradu ko prodaje Farmasi kozmetiku. :)

      Избриши
  3. A da li je potrebno kad se maska oljusti tj skine s lica, da se ispira sa vodom, pa potom hidrantna krema da se stavi ili kako?

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)