четвртак, 23. октобар 2014.

Maybelline NY Super Stay Better Skin tečni puder

Maybelline je nedavno izbacio na tržište nov puder. U pitanju je Super Stay Better Skin. Može se kupiti i kod nas u Dm-u i Lili-ju.

 Jedan sam dobila  za recenziju, dok sam druga dva kupila. 


Šta kaže proizvodjač- Pruža besprekorno prekrivanje celog dana. Vidljivo poboljšava ten. Nepravilnosti i crvenilo su smanjeni. Nakon tri nedelje ten je svežiji i bez vidljivih znakova stresa.
Lagana formula savršeno prekriva, prijatna je na koži. Osvežava zahvaljujući  formuli obogaćenoj Actylom-C pa koža izgleda sveže i blistavo. Koža je hidrirana i izgleda odmoreno a zaštitni faktor pomaže u zaštiti od štetnih UV zraka. Ne začepljuje pore i prikladna je za sve tipove kože, čak i za osetljivu kožu.


Šta kažem ja: Puder se nalazi u staklenoj bočici sa pumpicom. Pakovanje nije ništa specijalno. Jedino što ima ovu pumpicu koja je praktična. Nijansa koju sam dobila, koju sam izabrala preko interneta je 030-Sand. Malo je tamnija, nego što je prikazano tako da imajte na umu ako naručujete preko interneta. Ali ja sam imala sreće tako da mi odgovara jer da je bila kao na slici bila bi mi svetla. Ostale dve nijanse su tamnije. Njih nisam kupila za sebe već za svoje mušterije. Odmah da napomenem mladje musterije jer ovaj puder po mom mišljenju nije za zreliju kožu. Takodje nije za kožu koje je problematična.




Moje lice je mešovito. Ovaj puder nikako nije za masnu kožu, skupiće se oko nosa, oko obrva i to neće ličiti ni na šta. 

Koristim ga od kako sam ga dobila. Nekih 5-6 dana. Meni je ok. Ima solidnu prekrivnu moć, fino prekrije bubuljice, sa crvenilom nemam problema tako da ne mogu da kažem nista. Mada nemam ni toliko bubuljica, ali ovo malo što imam prekrije. Ja ipak stavljam dva sloja. Za svaki slučaj :D Fiksiram ga puderom u prahu i ne mrda mi se. Nanosim ga četkom i lepo upija. Nije težak na koži i imate osećaj kao da ga nemate. 

Nisam primetila da mi je lice svežije i blistavije. :D


Moje nijanse su- 040 Fawn, 032 Golden i 030 Sand

Sve u svemu ja sam zadovoljna sa ovim puderom. Ne mislim da će da popravi izgled kože za tri nedelje. Ne mislim da će uopšte da popravi izgled kože, ali to niko ne očekuje od pudera. 

Ima 30 ml i cena je oko 700 do 900 dinara. Ne znam tačno jer mi ih je mama kupila. 

Da napomenem još ovo što sam rekla da smatram da nije za zreliju kožu. Nije ukoliko želite puder koji će vam prekriti sve na licu. Ukoliko želite puder koji će vam koliko toliko ujednačiti ten  i prekriti male nesavršenosti onda je sasvim ok. 

Da li ste ga probale i kakvi su vaši utisci?

Giveaway je i dalje na blogu do 1.11.2014 god. Prijavite se ovde .

Lajkujte moju FB stranicu  ovde .

Do sledećeg posta. :)

                         S:*





11 коментара:

  1. Probacu ga obavezno...Deluje primamljivo :D Hvala na recenziji :**

    ОдговориИзбриши
  2. Meni ovaj puder ne odgovara nikako dok mojoj drugarici koja ima masnu kožu lica baš odgovara ko nijedan do sad,ko će ga znati baš je sve to relativno :)

    ОдговориИзбриши
  3. meni puder koji je za sve tipove kože, nije ni za jedan. haha. :/ Nekako mislim da stvarno posteoje i treba da psotoje puderi za određeni tip kože. Ovako svakom tipu kože je pvaj puder u fazonu - može da prodje :/:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom. :) Nekim osobama sa masnom kozom odgovara, nekima ne odgovara, uopste nema pravila.

      Избриши
  4. Meni je ok za sada, ovih par bubuljičica što imam mi je savršeno prekrio, a iskreno ni ja ne verujem da će da poboljša izgled kože :-)
    Inače Maybelline Affinitone Mineral mi je bio takođe skroz ok :-)

    ОдговориИзбриши
  5. ja sam isto uzela nijansku 030 sand i bas je tamniji; iskreno ocekivala sam vise od ovog pudera :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja i nisam, u principu malo je bolji od Affinitona po mom misljenju. Za tu cenu je ok puder :D

      Избриши
    2. a meni Affinitone nije nikako odgovarao, sreća pa je tako veliki izbor :-)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)