петак, 17. октобар 2014.

GIVEAWAY #1- ZATVOREN

Evo me napokon!! Jako se radujem ovom postu. :)

Ovo je moj prvi giveaway i dugo sam razmišljala i šta ću da poklonim i kako ću to sve da organizujem. Na kraju sam rešila da sami pokloni budu do kraja iznenadjenje.  Proizvode sam birala tako da će odgovarati svakom tipu kože. Ima raznih proizvoda ali neću više pisati o njima jer ako nastavim otkriću koji su. :)

Pravila:

1.  Lajkujte moju FB stranicu Beauty By S ovde
2. Pratite me na Google+
3. U komentaru ostavite vaše ime i prezime, e mail i navedite mi koji je vaš omiljeni proizvod svih vremena.

Proveriću svakoga da li je ispoštovao pravila. Ukoliko nije diskvalifikovaću ga i više neće moći da učestvuje. Hoću da sve bude fer i pošteno zbog ostalih učesnika.

Pobednicu ću birati pomoću org.com.

Vaš redni broj ostaviću ispod vašeg komentara. 

Giveaway se završava 1.11.2014. Na moj rodjendan. :)

Ime pobednice ću objaviti 2.11.2014. Obavestiću je putem e mail-a. Ukoliko mi ne odgovori naredni dan na mail biraću drugu devojku takodje putem org.com

Nagradna igra važi samo za teritoriju Srbije. Sama snosim troškove dostave. 


Kada pobednica dobije paket poslaće mi sliku i svi ćete moći da vidite sta je bilo u paketu. :)

Srećno svima!! :)

S :*





99 коментара:

  1. Dana Savic
    savicdana91@gmail.com
    Omiljeni proizvod neka bude Loreal True Match tecni puder :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nikolic Marija
    marija.nikolic1987@gmail.com
    Neka budu cetke za sminkanje,jer od preparative i dekorative ne bih znala sta da izdvojim.
    :)

    ОдговориИзбриши
  3. Srdjana Kuzman
    skuzman5@gmail.com
    Za sada, Rimmel Lasting Finish 25hr. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Podelila sam objavu,da vide i drugi :)
    Pratim kao Tijana sjz svuda
    srecajezdravlje@gmail.com
    Trenutno je to Bioten cc krema kao i cela Bioten genovate linija :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ivana Djuric
    djuric.ivana16@gmail.com
    Trenutno moja omiljena Sleek paletica LAGOON :) :*

    ОдговориИзбриши
  6. Jelena Brcerevic ( na fb Jelena Aleksic devojacko mi je tamo)
    jbrcerevic@yahoo.com
    Omiljena mi je maskara max factor 2000 calorie vec duze vreme :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Yu-Ki Rain na socijalnim mrezama (fb i G+). :D
    snajkinarukotvorina@gmail.com
    Avon calming effects illuminating foundation, vec godinu dana. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Jovana Milićević
    oriflamejovana15@gmail.com
    Avon sprej za telo - miris sljive i vanile, definitivno. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Jovana Veljkov
    jovanaveljkov@hotmail.com
    Omiljeni proizvod je definitivni Manomai serum za lice baziran na ishrani po krvnim grupama :)

    ОдговориИзбриши
  11. Suzana Petrovic
    suzanasezovem@yahoo.com
    Omiljeni proizvod svih vremena za sada mi je Bourjois healthy mix :)

    ОдговориИзбриши
  12. Doroteja Petkovski
    petkovskidoroteja@gmail.com
    Essence maskara Crazy volume I love extreme *_* već duže vreme :)

    ОдговориИзбриши
  13. Miljana Bankovic
    miljanabankovic244@gmail.com
    Parfem amber eliksir :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ana Stančev
    aninkutakbg@gmail.com
    Avon True Colour senkica Mocha Latte

    ОдговориИзбриши
  15. Jelena Zebeljan
    jelenazebeljan90@gmail.com
    Neka bude parfem Rare Pearls (Avon) :)

    ОдговориИзбриши
  16. Suzana Sakovic
    ledenod@gmail.com
    Neka to bude avon paleta mocha latte :D

    ОдговориИзбриши
  17. Tatjana Stanišić
    tatjanastanisic77@yahoo.com
    garnier bb krema

    ОдговориИзбриши
  18. Andrijana Jankovic
    jankovicandrijana@gmail.com
    Moj omiljeni prozivod svih vremena je puder Max factor 3u1 - primer, concealer and foundation in one.

    ОдговориИзбриши
  19. Tamara Savic
    savictamara88@gmail.com
    Veoma zdrava krema pantenol krem gel

    ОдговориИзбриши
  20. Aleksandra Stanković18. октобар 2014. 07:38

    Aleksandra Stanković
    stankovicaleksandra91@hotmail.com
    Omiljeni proizvod Maybelline tečni puder :)

    ОдговориИзбриши
  21. Desanka Savic
    dsavic16@yahoo.com
    Omiljeni proizvod-parfem Avon Today.

    ОдговориИзбриши
  22. Bojana Babic
    bojana73@gmail.com
    Omiljeni, najomiljeniji proizvod je korektor DIORSKIN NUDE 003.

    ОдговориИзбриши
  23. Marija Filipovic ( Blogo Marija)
    blogomarija@gmail.com
    Omiljeni proizvod svih vremena: Avon sjajne kuglice za nijansiranje :)

    ОдговориИзбриши
  24. Marina Nerandzic
    kolevska.marina@gmail.com
    Omiljeni proizvod Essence maskara "I love extreme"

    ОдговориИзбриши
  25. katarina kovacevic
    mejl............................
    omiljeni proizvod Garnier Roll On Sensitive

    ОдговориИзбриши
  26. Nivea Roll On i Balea gel za tusiranje Limette/Aloe Vera
    3281angie@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  27. Andrea Vojnak, mejl: andrea.macesic@gmail.com
    omiljeni proizvod: vichy - teint ideal, illuminating foundation - tecni puder
    (izvinjavam se ako sam se dva puta prijavila imala sam problem sa ostavljanjem komentara pa ako se pojavi duplo slobodno jedan obrisi :) )

    ОдговориИзбриши
  28. Natasa Bulic, natasa.naca19@hotmail.com omiljeni proizvod hm... :D tesko pitanje jer u poslednje vreme sam sa svim proizvodima u love-hate odnosu ali neka bude max factor 2000 calorie maskara :)

    ОдговориИзбриши
  29. Jelena Kosanov
    jelena.kosanov@gmail.com

    obžavam maskaru L'oreal False Lash Wings zato što daje ekstreman volumen :)

    ОдговориИзбриши
  30. posto nisam iz Srbije ne mogu da učestvujem, ali samo želim da ti kažem da je i moj rođendan 1.11. koja slučajnost :) heheehe..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce sledeci biti i šire. Bas mi je zao! :/ Hehe opasne skorpije. :)

      Избриши
  31. Marija Ilic
    masacz48@gmail.com
    Nina Ricci - premier jour parfem

    ОдговориИзбриши
  32. Tamara Jovicic
    jovicictamara@hotmail.com
    Omiljeni proizvod mi je nyx matte bronzer :)

    ОдговориИзбриши
  33. Pe evo i mene!! Pratim te kao Coka Radojicic!
    stamena007@gmail.com
    Omiljeni proizvod mi je definitivno Frutinijeva prskalica od maline!! :)

    ОдговориИзбриши
  34. Pratim sve kao Lolin svet
    lolinsvetbeograd@gmail.com
    Omiljeni proizvod je Macadamia maska :)
    Srecno svima :)

    ОдговориИзбриши
  35. Pratim te kao taca_ caca
    Jevtic Tamara
    tripkoviceva.mala@hotmail.com
    Omiljeni proizvod mi je Schauma Cream&oil sampon :)

    ОдговориИзбриши
  36. Đurđica Jovanović
    jovanovic.djurdjica@gmail.com
    Svi lakovi za nokte :D

    ОдговориИзбриши
  37. Aleksandra Lugic
    lugic.aleksandra12@gmail.com
    Hera balzam za kosu :)

    ОдговориИзбриши
  38. Gordana Bogdanović
    gordanabogdanovic51@gmail.com
    hmm proizvod za sva vremena ajde neka bude nivea krema :-)

    ОдговориИзбриши
  39. Laura Tolvaj lauratolvaj@gmail.com Niveini proizvodi :)

    ОдговориИзбриши
  40. Jelena Miladinovic
    Jelena.miladinovic96@gmail.com
    Omiljeni proizvod-Blush cetkice :)

    ОдговориИзбриши
  41. Aleksandra Aksić
    aleksandra.aksic29@gmail.com
    Affiniton puder

    ОдговориИзбриши
  42. Helena Martinčević
    helena.medicus@gmail.com
    Moj omiljeni proizvod ikada je Max Factor 2000 calorie crna maskara.

    ОдговориИзбриши
  43. Sandra Nedeljkovic
    saki.3119@hotmail.com
    omiljeni proizvod cuvena Blush 32ka :D

    ОдговориИзбриши
  44. Tamara Milenkovic
    tamara.milenkovic95@gmail.com
    Najbolji proizvod svih vremena je Young derm puder :)

    ОдговориИзбриши
  45. Dragana Nikolcevic
    dn67938@gmail.com
    Kiko maskara :)

    ОдговориИзбриши
  46. Iva Pavlovic, virdzinija_landuci@hotmail.rs, omiljeni proizvod svih vremena....hm,ipak cu se odluciti za La Roche Posay effclar duo krema za lice :)
    p.s.podelila sam objavu public posto nemam Google+ nalog. :)

    ОдговориИзбриши
  47. Radoslava Grujic
    radoslava.grujic@gmail.com
    Versace Bright Crystal godinama nezamenljiv parfem:-)

    ОдговориИзбриши
  48. Stojanovic Aleksandra31. октобар 2014. 00:37

    Stojanovic Aleksandra
    stojanovicaleksandra2@hotmail.com
    Essence senka za oci, ne menjam je godinama :)

    ОдговориИзбриши
  49. *Nataša Pivnički
    natasapivnicki81@yahoo.com
    Bioten losion za telo od pirinča i pamuka

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)