понедељак, 29. септембар 2014.

Recenzija: Bioten Skin Moisture losion

Zdravo svima! :)

Neko vreme biću manje aktivna na blogu. Opravdani su razlozi. Eto čisto da vam javim da znate. Kad ugrabim slobodno vreme ja ću vam pisati. Trudiću se da bude jednom nedeljno. 


Danas vam pišem o Bioten losionu za lice koji sam nedavno kupila. 


Dve nedelje možda pre ovog losiona kupila sam Bioten kremu za lice i Bioten gel za umivanje sa kojim sam zadovoljna i s obzirom da mi je Balein losion bio već pri kraju i želela sam da ga promenim jer sam ga jako dugo koristila. Promenila sam sigurno 4-5 pakovanja.Nisam puno razmišljala prilikom kupovine jer sam vodjena time da mi Bioten gel i krema odgovaraju kupila i losion.


Šta kaže proizvodjač- Efikasno uklanja nečistoće i mrtve ćelije  sa kože. Tonira je i revitalizuje. Ne sadrži alkohol i ne izaziva iritacije na koži.

Šta kažem ja-  Meni je ovaj losion veliko razočarenje. On je iz iste kolekcije kao i krema i gel. Potpuno isti miris. Medjutim uopšte mi ne odgovara. Lice me užasno pecka i bude mi crveno. Imam osećaj da mi ne očisti dobro kožu. Koristila sam ga možda 2-3 puta ali svaki put bude isto i svaki put moram da se umijem a onda mi lice zateže nenormalno. Naglašeno je da nema alkohola u sebi tako da ja ne znam šta mi iritira lice. Prosledila sam ga sestri.

Nisam ga puno platila, tako da i ne žalim puno.  Kupljen je u Lili- ju. Ima 200 ml. Cena do 250 dinara.

Balein je makar meni milion puta bolji. Čak sam i šminku mogla da skidam sa njim, ali ga dosta dugo koristim i hoću da ga promenim barem neki period.


Da li ste probale ovaj losion? Kakvi su vaši utisci? Takodje mi treba preporuka za neki provereno dobar losion. :D

Do sledećeg posta. :)

                                    S:*







8 коментара:

  1. Meni je ovaj losion odlican, narocito onaj koji skida sminku sa ociju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam od dosta devojaka da je ok, ali eto meni ne odgovara, nesto mi iritira kozu..

      Избриши
  2. Koristim losion vec skoro dva meseca i stvarno sam zadovoljna, dok mi krema iz iste linije uopste ne odgovara.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja nisam probala loion tako da ne mogu reći ništa ali me baš čudi i baš mi je žao da to čitam. Meni sve od Biotena do sada toliko prija a imam baš izrazito osetljivu i promenjivu kožu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam sto mi iritira kozu. I meni su gel i krema super. Mada uvek kad krene ovo vreme promenljivo i hladno meni koza poludi. :D I bubuljice me napadnu i malo se peruta.

      Избриши
  4. Meni je super,jedan od omiljenih proizvoda.Zao mi je sto si se razocarala u njega..

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)