петак, 26. септембар 2014.

Recenzija: Freeman Facial Creamy Scrub (kajsija)

Zdravo svima! :)

Od Teatar  Freeman-a sam takodje dobila i ovaj hidratantni piling za lice od kajsije. Sinoć sam ga isprobala, pa je došao red i na moje prve utiske.

 Pakovanje koje sam ja dobila je od 15 ml i može se koristiti 3-4 puta.

Pisala sam nešto više o njihovoj kompaniji ovde . 



Hidratantni piling od kajsije je Freeman-ov najprodavaniji piling za lice.

Sadrži plodove voća kajsije, vitamin C i plodove oraha u prahu.



Ovaj piling je idealan za sve tipove kože.  Čak osobe i sa veoma osetljivom kožom mogu da ga koriste. Ne izaziva alergijske reakcije i ne izaziva crvenilo na koži. Uz redovno korišćenje skuplja proširene pore na licu.

Upotrebljava se tako što se na mokru kožu blago utrlja, kao da masirate lice.  Zatim se dobro ispere. Možete ga koristiti 3-4 puta nedeljno. 

Moji utisci:  Miriše na kajsiju ali se pored kajsije oseća blago jos nešto. Jednom sam ga koristila i nisam videla neku razliku na licu sem što mi je bilo osveženo. Lice mi je bilo mekše i nežnije. Nije mi zatezalo kožu, to najviše mrzim. Moje mišljenje je da je previše koristiti piling 3-4 puta nedeljno. Sasvim je dovoljno jednom. Još ako koristite i masku za lice, stvarno bi bilo previše.
Nisam imala nikakve negativne reakcije. Lice mi je bilo malo crveno posle umivanje ali razlog tome je taj što sam trljala lice kao nenormalna. :D


Evo kakva mu je tekstura. Ima baš puno zrnčića tako da morate malo nežnije da masirate lice. 

Da li mi se svideo? Jeste, u principu piling je kao i svaki drugi. Razlog zbog čega bih ja izdvojila baš ovaj piling je taj što su sastojci prirodni.

Dopada mi se to što dolazi i u manjem pakovanju od 15 ml i u većem od 150 ml, tako da prvo možete da probate ovo manje da vidite da li vam odgovara. 

Cena pilinga od 15 ml je 176 dinara.
Cena pilinga od 150 ml je 610 dinara, trenutno je na sniženju i košta 488 dinara.

Možete ga poručiti ovde .


Da li ste probale ovaj piling i kakvi su vaši utisci?



Do sledećeg posta. :)

                           S :*





6 коментара:

  1. Probala sam piling za telo od nara i bila oduševljena,a nešto za lice ću uskoro probavati pa ćemo videti :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ovaj piling. Ovako na prvu mi se čini ok. Ja volim da piling ima malo grublja zrnca.
    I nekako me ne privlači u tom pakiranju, više volim da je u tubi, ali kažeš da ima i od 150 ml, pa pretpostavljam da je on u tubi.
    Vidjela sam da svi hvale njihove maske za lice, ali ih još nisam isprobala, u mom ih gradu nema za kupiti. Morat ću kupiti koju kad budem išla u Zagreb

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima vece jeste u tubi, ostavila sam link gde mozete poruciti online. :) trenutno je na snizenju. http://beautybysss.blogspot.com/2014/09/recenzija-freeman-feeling-beautiful.html ovde sam pisala o njihovoj maski sa krastavcem. :)

      Избриши
  3. Gde se u Beogradu moze kupiti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Rodi, Merkatoru i većim trgovinama. :) A uvek možeš naručiti online, ima gore link. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)