понедељак, 25. август 2014.

BLUSH četkice za šminkanje

Zdravo svima, posle nekoliko meseci korišćenja BLUSH četkica napisaću recenziju o njima. Kupljene su u Alexandar cosmetics-u.
Cena im je povoljna. Imaju crnu dršku, veoma su meke i nežne na licu.  Moj odabir je pao na ovih devet četkica. Da napomenem opet da su četkice korišćene i da neke ma koliko prala ne mogu da skinem puder koji je obojio dlaku.



Blush 1B- Veću četku od ove nisam videla. Savršena je za puder u kamenu. Dlake su od sintetičkog vlakna i ne ispadaju. Kao što vidite na slici imam fleku na njoj od gel alajnera koja neće da se skine, ali dobro nije ništa strašno. :) Cena joj je samo 890 dinara.

Blush 2- Ovo je takozvana 'tvor' četkica. Napravljena je od kombinacije crne prirodne i bele sintetičke dlake. Koristim je za tečni puder, mana joj je samo što crne dlake ispadaju i počela je da se otire dok se suši. Srećom to što se otire crno ne završi na mom licu.  Ona mi je favorit za tečni puder trenutno. Jedino eto što mi smetaju te dlake koje završe na mom licu. Cena joj je 480 dinara.

Blush 34- Četkica od sintetičke dlake, ravno sečena. Dlake su poprimile boju pudera, što je i logično nakon nekog vremena. Ne ispadaju uopšte. Isto je četka za tečni puder, medjutim mnogo lepše mi razmazuje puder blush 2. Cena je 590 dinara.

Evo kako izgledaju izbliza. Ovde najviše želim da vam pokažem veličinu Blush 1B. 

Blush 18 A- Ovo je četkica od prirodne dlake za nanošenje senki. Dlake ne ispadaju. Prvi put kad sam je prala mislila sam da će sve dlake da poispadaju, medjutim nisu mrdnule i do dan danas ona je ista kao kad mi je stigla. Cena je 230 dinara.

Blush 14 B- Četkica sa dužom prirodnom dlakom za blendovanje. Ova četka je baš nežna i baš se lep efekat na očima dobije kad se mešaju senke sa njom. Cena je 225 dinara.

Blush 10- Četkica od prirodne dlake. Nije baš nežna na licu kao ostale četkice, za nijansu je grublja.Iskreno kad mi je stigla nisam znala za šta da je koristim i stajala mi je sigurno 3-4 meseca i kupila prašinu, e onda mi je palo na pamet da je koristim za hajlajter, ali kada ga hocu vise na licu, za manje mi je najbolja lepezasta četkica. Dlake ispadaju, ali samo kad je perem. Cena je 210 dinara.

Izbliza slika. :)


Blush 12- Četkica od sintetičke dlake. Savršena je za izvlačenje alajner linije. Cena je 290 dinara.

Blush 28- Ova četkica je sa sundjerastim vrhom, za omeksavanje linija je odlična. Mana je ta što mi se sundjer izvukao pa moram stalno da ga vraćam u dršku. Medjutim ova četkica košta samo 175 dinara, a nedavno mi se izvukao sundjer.

Blush 26- Četkica za obrve, može i maskara da se nanosi sa njom, mada je ja samo koristim za obrve. Lepo rasčešlja obrve, Cena je takodje samo 175 dinara. 

Sve u svemu, ja sam zadovoljna Blush četkicama, naravno nekima više a nekima manje. Imam u planu još neke da nabavim, pisaću i o njima.

 Koja je vaša omiljena Blush četkica?

Do sledećeg posta  S :*







8 коментара:

  1. Imam iste BLUSH cetkice kao i ti :).Meni je Blush 18 A najomiljenija ,ali i sa ostalim sam jako zadovoljna..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam i ja veliku,ogromna je,ali mi je divna,tako nežna.Imam i za senku i ovu za blendanje,naravno brojeve sam zaboravila,pa ako te zanima pogledaj kod mene.Uglavnom ta mala za senke je odlična,kao i za blendanje.A velika crna,mislim da je 4,mi se raspada kako je taknem,po tvom postu izgleda su im crne takve.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene nema ko nije pitao za blush 1B. Vazi pogledacu. :) Moguce, jer ove ostale ne mrdaju..

      Избриши
  3. http://beautyforeverygirl.blogspot.com/2014/08/maybelline-affinitone-korektor-recenzija.html nova sam na blogu :) pogledajte

    ОдговориИзбриши
  4. Lepa ti je kolekcija! Obožavam i uživam dok čitam postove o četkicama :) Ova najveća za kameni puder mi je prevelika, a moja preporuka za tečni puder je 32, mada se sa njom može još što šta, multipraktik! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala. :)Jeste ogromna, ali meni je za kameni super. Planiram jos neku da uzmem uskoro, pogledu 32, hvala na preporuci! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Juce sam kupila tvor cetkicu, i smorila sam se uzasno kad sam dosla kuci i probala je. Crne dlake svugde po licu... Da li se i tebi ovo desilo kada si je tek kupila ili kasnije? Ne znam da li da idem da se zalim u Alexandar.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)