недеља, 24. август 2014.

New in #3

Pre neki dan sam kupovala neku kozmetiku, juce sam htela da objavim post ali nisam stigla, sad sam ugrabila slobodnog vremena. Pa da pocnemo.. :)

Sve je kupljeno u Dm-u i Lili-ju


Dahlia Body Milk-Mleko za veoma suvu kozu, sa vitaminom E,sadrzi bademovo i kanola ulje. Meni se uopste ne svidja ovo mleko. Razlog je taj sto se jedva razmazuje. Mazem ga i nerviram se. Nikad ga vise necu kupiti to je sigurno. Miris jedino nije los. Cena mu je oko 250 dinara, ne znam tacno. Ima 250 ml.

Dove Rich Nourishment Cream- Nemam sta puno da pricam o ovoj kremi. Kada ne kupim Nivea kremu, kupim ovu. Stavljam je pre pudera i zadovoljna sam. Cena je oko 300 dinara, 150ml.

Dove go fresh- Moj omiljeni dezodorans!! I po mom misljenju najbolji. Uzela sam dva iz razloga sto ovaj sa narom jedva nalazim. Kada nema njega uzimam Silk Dry, ali opet ovaj mi je favorit. Cena je oko 280 dinara.

Nivea Body Milk Smooth Sensation- Ovo mleko i Dahlia ne mogu da se porede. Uzela sam prvo Dahlia, pa kad sam videla koliko ima sati, sutradan sam otisla po ovo provereno. Prvo sto se lako razmazuje, prelep je osecaj na kozi, dosta je lagano i brzo upija. Miris je isto lep. Cena je oko 550 dinara, 400ml.


Naravno Baby lips, ni ja nisam mogla da im odolim. Toliko se pricalo o njima, da sam ja mislila je to nesto vau, ne znam iskreno ni ja sta sam ocekivala znajuci da je labelo u pitanju. Bukvalno nikakve razlike nema izmedju njega i klasicnog labela, sem sto Maybelline baby lips imaju preslatko pakovanje. Uzela sam dva, Peach Kiss i Coral Crush. Prvi  ima sljokice, bezbojan je a drugi ostavlja crvenkastu boju na usnama i ima mnogo lep miris, podseca me na zvake. Platila sam ih 200 dinara u Lili-ju.

Max Factor Lasting Performance- Uzela sam ga u nijansi 111 Deep Beige. Prvo ovo sto pise da ne ostavlja tragove na odeci nije tacno. Ovaj puder mi nekad odgovara a nekad ne. Ponekad imam osecaj da mi je pretezak na licu. Bas ga dugo nisam kupovala, sigurno dve godine, ovo sada mi je druga tuba po redu, za sad mi je ok. Stavljam ga samo uvece kada izlazim,za dan koristim drugi. Pokrivenost mu je dobra, ja sam zadovoljna. Cena mu je oko 1300 dinara, 35 ml.

Allin Make up brush cleanser-Proizvod sam zaboravila da slikam posebno, to sam tek sam videla i izvinjavam se na tome. Ima ga na prvoj slici. Na biljnoj je bazi, antibakterijska formula, proizveden u Srbiji,  Ovo je drugi put da sam ga kupila, zadovoljna sam s njim, mada obican sampon mi neke cetke bolje opere od njega. Cena mu je oko 350 dinara, 150 ml.


Koje je vase omiljeno mleko za telo? 

Do sledeceg posta  S :*




2 коментара:

  1. Iskreno, meni se ovaj Allin proizvod za pranje četkica uopšte ne dopada i jedva čekam da ga potrošim i bacim. Mnogo mi smeta jak i meni neprijatan miris. I ne opere mi u potpunosti četkice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni miris i nije toliko strasan, sta znam :D napisala sam i ja gore da mi obican sampon neke cetke bolje opere od njega.

      Избриши

Hvala na komentaru. :)