петак, 22. август 2014.

AVON ruzevi

Danas vam pisem u Avon ruzevima. U pitanju su ruzevi iz tri kolekcije. Izdvojila sam one koje najvise koristim. Ima raznih boja, svi su kremaste teksture, postojanost im je zadovoljavajuca. Cena im je do 550 dinara. Neki su 450, neki 550. Mada cesto imaju akcije, pa se mogu kupiti dva za 500, sto je super.

Najsladja pakovanja su mi ova roza. :)
                                                         Pure Peony, Creamy Melon
                                                        Skin, Latte Nude, Deep Red
Cashmere, Hot Pink, Wine With Everything


Evo i swatch-eva :)

                                                       Deep Red, Latte nude, Skin
                                                Hot pink, Cashmere,Wine With Everything
Pure Peony, Creamy Melon



Ovih dana najvise nosim Skin i Hot Pink.





Koji su vasi omiljeni Avon ruzevi? :)
 Do sledeceg posta    S :*

2 коментара:

  1. Sad otkrih tvoj blog,sve sto sam procitala je po mom ukusu,samo napred:) Ja obozavam Avon ruzeve,imam Pure Peony,Carnation i Rose Wine,sve ih volim i necu tu stati:) Kazi mi molim te,kakav je ovaj Skin-da li vise vuce na bez ili na roze?Iz te linije imam Rose Wine,divan je ali je boja malo jaca,Skin me zanima vec duze vreme.I linija Perfect Kiss je super,probala sam puno testera. Pozz,Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :) pa onako, neka boja izmedju,nije uopste jak ali nije ni toliko slaba boja., Uzmi ga neces da se pokajes sigurno. Ja ga danima ne skidam. :D Pozz i tebi. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)