среда, 20. август 2014.

Avgust favoriti

Zdravo svima, znam da me dugo nije bilo ali to je iz opravdanih razloga. Internet me je zezao, kompjuter mi se pokvario pa nisam mogla da prebacujem slike sa digitalnog aparata, imala sam milijardu drugih obaveza i zapostavila sam blog skroz. Plus sam se nervirala jer su mi blokirali blog pre ovoga iz ne znam kojeg razloga, ali sve je proslo, sve se sredilo, trudicu se da postove izbacujem sto cesce. Nisam instalirala cirilicu pa pisem ovako ali i to ce da se sredi. :)

 Da se vratimo na temu, danas vam pisem o favoritima avgusta, znam da sam malo poranila ali jos malo ce kraj meseca, a ja ovih dana imam slobodnog vremena pa da obavimo i to. :)

 Kao sto vidite nema bas puno proizvoda i nema puno sminke. :)

 Ova tri laka celo leto sam mazala u pitanju je Avon speed dry u nijansi swift sherbet i strawberry kao i Gabrini broj 10

Luxe ruz iz Avona u nijansi high style coral. Ova boja na prvi pogled mi je bila odvratna i pokajala sam se odmah, medjutim kad stavite i malo utapkate bude prelepa jos ako ste tamnijeg tena bude bozanstvena.

Rimmel natural bronzer u nijansi 025-sun glow. Ima blagi odsjaj, nije skroz mat, ja ovaj bronzer koristim samo leti  zbog sjaja jer inace volim skroz mat bronzere. Celo leto sam ga koristila . Vodootporan je, ima SPF sto je super. U principu dobar je bronzer, ja sam zadovoljna.


 Balea fuss & bein schimmer spray Ovo je sjajni sprej za noge i stopala, Odusevljena sam sa ovim, dobro se promucka i naprska se na noge. Ja prvo stavim ulje pa ovo naprskam. Mnogo lepo izgleda, ostavlja neki lep odsjaj na nogama i prelepo mirise. Koristila sam ga najvise na moru , uvece kada izadjem, Jedina da kazem mana je ta sto sljokice budu svuda po sobi .

Garnier Ultimate Beauty Oil Prvo sto mi se svidelo jeste to sto nije mnogo masno ulje, koza upije ali ostane bas onoliko koliko treba na nogama, noge budu prelepe, ne lepi se i ne ostavlja tragove na odeci sto je veliki plus !! Ako trazite dobro ulje za noge ovo je moja preporuka.

Balea tonik za lice Nemam sta puno da pisem o ovom toniku jer sam vec pisala, ne menjam ga, ovo mi je sigurno 4-5 pakovanje i odlicno je.

Garnier Body Intensive 7 Days Ceo avgust koristim ovo mleko za telo, mojoj kozi odgovara, brzo upija, lepo se razmazuje, nije masno i lepo hidrira kozu.

luxe ruz, nijansa high style coral (slabije se vidi zbog dnevnog svetla)


Jel ste probale nesto od ovih proizvoda? Kakvi su vasi utisci?
Do sledeceg posta :*


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)