уторак, 23. септембар 2014.

Recenzija: Freeman Feeling Beautiful Facial Peel-Off Maska (Krastavac)

Juče ujutru su mi stigla 3 testera koja sam dobila od Kozmetike Teatar Freeman . U pitanju su dve maske za lice i jedan piling za lice. 

Odmah uveče sam isprobala masku koja se meni na prvi pogled najviše dopala. U pitanju je maska od krastavca. 

Koristim maske za lice  otprilike 2 puta mesečno. Znam da bi trebalo mnogo redovnije ali kad se setim ja ih koristim. 

Nisam bila u prilici da probam Freeman kozmetiku ali sam čula za nju.  Svidja mi se to što su sastojci prirodni i što se testovi ne vrše na životinjama. 

Inače kompanija je iz Sjedinjenih Američkih Država. Takodje ne postoje proizvodi koji su namenski pravljeni za treća tržišta, već se isti proizvod  prodaje u celom svetu. 


Dobila sam tester koji sadrži 6ml i koji je sasvim dovoljan za jednu upotrebu. 


Maska sadrži ekstrakt krastavca koji koži daje svilenkast izgled i Aloju Veru koja hidrira kožu lica. 

Na prethodnu očišćenu kožu sam nanela masku. Sačekala sam 10 ak minuta dok se potpuno nije osušila i jednostavno je povukla od ivice. Skinula sam je iz drugog poteza. Nakon toga sam se umila i nanela hidratantnu kremu. 

Nisam se do sada susretala sa ovakvom maskom.  Miriše osvežavajuće. Veoma je gusta i lepljiva i malo je teže naneti je ravomerno. Maska je u gelu. Kad sam je otvorila malo sam se iznenadila jer sam očekivala masku kao i svaku drugu. :D

Nakon maske lice bude veoma meko i nežno na dodir. Nisam imam nikakve reakcije u vidu crvenila ili peckanja. Blago zateže kožu dok čekate da se osuši.  Morate da sačekate skroz da se osuši da biste mogli lepo da je skinete. Kad je skidate imate osećaj da skidate sve ono što ne treba da bude na koži. :)

Način upotrebe: Naneti na lice, izbegavati predeo oko očiju. Ostaviti je 5-10 min na koži. Nežno je povući. Isprati sa toplom vodom. Koristiti je 2-3 puta nedeljno .

U prodaji se može naći maska od 150 ml koja košta oko 500 dinara i maska od 15 ml koja košta oko 170 dinara. 

Masku od 15 ml možete koristiti 2-3 puta zavisi koliki debeo sloj stavljate, dok će maska od 150 ml da vam traje večno. 

Postoji više vrsta maski u zavisnosti kakva vam je koža. Moja je normalna ka kombinovanoj. 

Evo kako izgleda maska na ruci.

Freeman kozmetiku možete poručiti online ovde. Tu se nalazi najveći izbor. 

Možete ih naći i u Merkatoru, Rodi i ostalim većim trgovinama.


Da li ste vi probali ovu masku i kakvu su vaši utisci?

Do sledećeg posta. :)
                                    S :*











6 коментара:

  1. Mislim da sam negdje, na nekom blogu, pročitala da ova maska ima jako neugodan miris alkohola i to je razlog što sam je preskočila :/ Volim Freeman i nažalost, njihova kozmetika mi nije dostupna, ali uvijek kada otputujem trudim se da nabavim poneki proizvod :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je nepodnošljiv, bar meni i zato je završila u smeću. Ali ne bih rekla po alkoholu, već nešto intenzivno i užasno.

      Избриши
    2. O ukusima ne vredi uopste raspravljati. :) Meni je miris kao sto sam i napisal osvezavajuci. :)

      Избриши
  2. Iskreno ja alkohol nisam osetila. :) Meni ima neki osvezavajuci miris. Mozes je poruciti online :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Interesantno , ovo je maska za lice , a ne parfem , nerazumem znacenje miris je nepodnosljiv? Za mene je ovo jedna od najboljih naski , hidrira i hrani , sadrzi aloe veru koja umiruje kozu . Funkciju maske je zadovoljila i vise nego sto treba. A sto se tice mirisa, koristim obicno parfem.

      Избриши
    2. Pa dobro, o okusima ne vredi da raspravljamo i ja smatram da je najvaznije da ona radi svoj posao a ne da mirise ne znam ti kako, ali po mom misljenju ona nema nepodnosljiv miris vec je osvezavajuci. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)