среда, 24. септембар 2014.

Moje nove BLUSH četkice

Obožavam četkice za šminkanje. Često kupujem po neku novu. Skoro sam naručivala nešto iz Alexandar cosmetics-a i naravno nisam mogla a da ne naručim neku Blush četkicu. 


Izabrala sam njihovu mogu reći najpoznatiju četkicu Blush 32, i naručila sam dve manje Blush 12A i Blush 14C. 



                                      O mojim ostalim Blush četkicama možete čitati ovde


Blush 32- Prvi put kada sam htela da je naručim nije je bilo na lageru. Ovo je kao što sam i rekla njihova najpopularnija četkica. Izuzetno je meka na licu. Multifunkcionalna je. Ja je koristim za nanošenje tečnog pudera. Mada sa njom se može nanositi puder u prahu, u kamenu i rumenilo. Puder blenduje odlično, za ostale stvari za koje je takodje namenjena ne mogu reći ništa jer je ja ne koristim u te svrhe. Dlaka je sintetička. Lepo se pere, ne ispadaju dlake.  Cena je 515 dinara.



Blush 14C- Ovo je četkica za blendovanje sa kraćom dlakom. Više je za neko preciznije blendovanje. Ok je. Od prirodne je dlake. Tokom pranja dlake ne opadaju. Cena je 300 dinara. 


Blush 12A-  Služi sa nanoženje senke na ceo kapak i senčenje. Ova četkica je super kad hoćete na brzinu da se našmikate. Sa njom naneste senku blago izblendujete. Sve možete sa njom. Sintetička je dlaka. Ne opada. Cena je 240 dinara. 




Ne moram više da pišem o tome koliko volim Blush četkice. :) Kvalitet je odličan a cene su vrlo povoljne.


Koji su vaši favoriti?


Do sledećeg posta. :)
                    S:*








8 коментара:

  1. Najčešće koristim 14 C, 3 ih imam da ne bi prala i čistila stalno. Na trećem mestu su mi za blendanje, obožavam je. XD

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam za sta bih je koristila sem za blendovanje. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je najomiljenija Blush 32 ,jer mogu da je koristim za sve..:)Inace kao i ti obozavam ove cetkice..:)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je Blush 32 trenutno favorit za tecni puder. Mada volim i Blush 2 . :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ooo, uzela si 32 :D U radosti da je koristis! :*
    Kod mene vec neko vreme na listi cuci 14 c, nikako da je udomim...poradicu na tome!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam. Napokon. :D Ona je ok, Ilona je bas komentarisala da je obozava a meni se najmanje svidja. Misljenja su podeljena. :)

      Избриши
  6. Imam i ja 14c,super je,a 32 su mi nahvalili pa moram da probam :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)