понедељак, 22. септембар 2014.

Šminka za izlazak (korak po korak)

Zdravo! :)

Pokazaću vam kako da se u nekoliko jednostavnih koraka našminkate za izlazak ili neku drugu priliku.

Hvala mojoj sestri koja mi je bila model i što je dozvolila da je malo maltretiram i slikam. :)

Da počnemo. :)

 Prvo stavite puder, korektor i ostale stvari na lice. 

1. Stavite bazu za senku kako bi senka što duže trajala.

2. Preko celog kapka stavite svetlo bež senku a u pregibu oka svetlo braon. Sve lepo izblendirajte da ne bude grubih linija.
 

3. Ispod pregiba dodajte svetlo roze senku i lepo izblendirajte da se sjedini sa svetlo braon senkom. U ugao oka nanesite belu senku sa sjajem ili svetlo bez.  Na kraj oka dodajte tamniju braon i opet blendajte. Blendajte sve dok se sve lepo ne sjedini. 

4. Preko tamne braon dodajte vrlo malo crne senke, pazite da ne preterate i opet blendajte. Možete koristiti i alajner ali ja sam koristila crnu olovku. Skroz uz kapak je nanesite i fiksirajte je sa mat crnom senkom. 

5. Dodajte jos malo roze senke ukoliko je potrebno. I za kraj maskara. Ja sam je stavila u dva sloja.


Krajnji rezultat izgleda ovako:



Proizvodi koje sam koristila:

LICE:
1. Garnier BB krema i Maybelline Affinitone Mineral puder
2. Essence Match 2 Cover korektor
3. Chanel puder u prahu
4. Rimmel Natural Bronzer
5. Nyx rumenilo- pinched
6. Garnier prajmer

OČI:
1. Senke iz Nyx palete- Box of Eye Shadows
2. Nyx baza za senku
3.Bourjois olovka za oči
4. Loreal maskara- Mega Volume Miss Manga

OBRVE: 
1. Essence set za obrve
2. Essence gel za obrve

USNE:
1. Avon olovka za usne
2. Essence dugotrajni ruž-  Colour Crush


Ako neka od vas bude radila ovaj look slobodno mi pošaljite  na e mail adresu ili na FB stranicu  Beauty By S  i objavicu na stranici. Nadam se da sam lepo objasnila korake. 


                 Do sledećeg posta
                                                               S:*


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)