недеља, 21. септембар 2014.

New in #6

 Zdravo! :)

Nisam ovaj put puno toga kupila. Uglavnom su to stvari koje su mi bile potrebne mada našle su se neke koje mi i nisu bile toliko neophodne ali dobro, tako je to sa nama devojkama. Neke sam uzela prvi put da probam.

Da krenemo. :)

1 Violeta vlažne maramice
2. Ipek tuferi
3. Velnea Dry Shampoo
4.Essence All About Matt compact powder
5. Maybelline Colorama Lip Gloss
6. Le Petit Marseilials losion za telo

Violeta vlažne maramice- Moje omiljene! Obožavam njihov miris. Kupila sam ih u parfimeriji. 56 komada. Cena je 160-170 dinara.

Ipek tuferi- Dobrog su kvaliteta. Nisu mnogo tanki i ne raspadaju se. Kupila sam ih takodje u parfimeriji. 120 komada. Cena 100 dinara! Veoma su povoljni.

Maybelline Colorama Lip Gloss- Postaju moja opsesija iz ne znam kojeg razloga. Ovaj je broj 565. Kupila sam ga u Lili-ju. 5 ml.  Cena oko 245 dinara. 

Essence All About Matt fixing compact powder- Ovaj puder sam tražila toliko dugo da sam na kraju odustala i onda sam ga danas ugledala u lili-ju. Možete da zamislite moju reakciju. :D Puder je beo i služi za fiksiranje  šminke. I odlično matira.  Adaptira se super na licu samo morate da pazite da ne preterate sa količinom. Postoji isti samo u prahu, mada njega nisam videla. Kvalitet je odličan.  Cena je 450-500 dinara. Nećete sigurno da se pokajete ukoliko ga kupite. 

Velnea šampon za suvo pranje kose- Uzela sam da ga probam. Ne koristim toliko šampone za suvo pranje kose jer ja kosu perem svaki drugi dan. Dosta pohvala sam čula za ovaj šampon i uzela sam  ga eto čisto da mi se nadje ponekad kada
 baš ne stignem da operem kosu. Kupila sam ga u Lili-ju. Cena do 300 dinara.

Le Petit Marseilials losion- Ja nisam imala losion koji lepše miriše od ovog. Morala sam da ga kupim. U stanju sam non stop da se mackam koliko lepo miriše. Takodje se lepo razmazuje. Kupljen u Lili-ju. Ima 250 ml. Cena je 340 dinara.

Do sledećeg posta.
                 S:*




12 коментара:

  1. Velnea šampon za suvo pranje je užas, nedavno sam ga kupila. Baš me zanima kako će se tebi pokazati. Essence puder za matiranje u prahu je povučen iz prodaje, postoji samo ovaj kompaktni. Trenutno trošim zalihe praha i ne znam šta ću kad ga potrošim. Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja sam citala da je ok, ma kako bude. Ako nista bice za volumen. :D Ja mislim da su isti, samo sto je ovaj u kamenu a taj u prahu. Hvala :)

      Избриши
  2. Sto se tice sampona za suvo pranje misljenja su uvek podeljena.. Meni Balea npr. bas odgovara i radi posao ali sam se nacitala bas puno losih recenzija... Pretpostavljam da je i ovaj u rangu sa Baleom. A ove vlazne maramice su trenutno u DM-u na akciji 1+1 gratis, da znas :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da i ja isto o Baleinom nista dobro nisam cula. A za ovaj je bilo pozitivnih komentara, mada opet sve zavisi. Taman da napravim neku zalihu. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post..:) Svidjaju mi se sve stvarcice ,osim Velnea sampona za suvo pranje.Imala sam ga i ocajan je..Sreca sto mu cena nije nesto visoka ,pa ako se razocaras nece biti strasno..:)

    ОдговориИзбриши
  5. Super noviteti :). Pakovanje Le Petit Marseilials losiona mi se baš dopada i izgleda jako praktično zbog pumpice. Koji je miris u pitanju?

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala :) Jeste. Pakovanje je super. Joj ne znam, sve pise na Francuskom. Negde sam procitala da je vanila u pitanju ali nemoj da mi verujes.

    ОдговориИзбриши
  7. Jel sjaj daje boju usnama ili samo ostaju sljokice?

    ОдговориИзбриши
  8. posebno mi se sviđaju Essence matirajući puder i LPM losion za tijelo :D

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)