субота, 20. септембар 2014.

NYX Senke u prahu- Pigmenti

Zdravo! :)

Juče mi je stigao paket  iz Alexandar cosmetics-a i izmedju ostalih stvari naručila sam i Nyx pigmente. 

 Postoji veliki izbor. Oko 30 ak nijansi. I stvarno mi je bilo teško da se odlučim. Prvi put kada sam naručivala izbor je pao na Nude nijansu a sada na White Pearl i Rust. 

1 Nude
2. Rust
3.White Pearl

Šta kaže proizvodjač: Sada je moguće blistati uz ultra sjajne pigmente u prahu za oči i obraze. Ovaj fini mineralni prah pruža izuzetan efekat i dugotrajnost.
Mogu se koristiti kao senka za oči ili eye-liner. Za jači intezitet boje koristiti bazu za senku. 

Ovo su sedefaste senke za oči koje su izuzetno pigmentovane. Takodje su postojane. Ne preslikavaju se na kapak. Mogu se nositi i za dnevnu i za večernju šminku jer sami možete da odredite koju jačinu želite. 

Pakovanje je plastično, sa malim otvorom na vrhu. Jedini problem je što je otvor veoma uzak pa se teže dolazi do senke. To se može lako rešiti . Senku možete sipati na poklopac a i možete kupiti male kutijice koje se mogu naći u parfimerijama i tu sipati proizvod. 

Iznenadila sam se prvi put. Nude sam naručila pre 4-5 meseci. Pakovanje je mnogo manje uzivo nego što je prikazano na slici. Medjutim da ih potrošite nećete sigurno brzo. Vidi se na slici da sam ga veoma malo potrošila a koristim ga svakodnevno. Čak ga koristim i za mušterije.



Dobija se 5 gr proizvoda po ceni od 297 dinara. 

Swatchevi.

                                                                            Sa bazom


Bez baze

 Koji su vaši favoriti?

                                      Do sledećeg posta
                                                                      S :*

2 коментара:

Hvala na komentaru. :)