субота, 1. новембар 2014.

I pobednica Giveaway-ja je :)

Znam da sam na stranici napisala da ću pobednicu objaviti u toku dana, medjutim ja nisam mogla da čekam. :)

Malopre sam ispratila goste i nisam nešto preterano umorna niti mi se spava tako da sam rešila da pobednicu izaberem sada. 

Birala sam je putem sajta random.org. Pa da vidimo ko je imao sreće...:)


Broj 22. :) Marija Filipovic. :)

Čestitam. :)


Želim da napomenem da znam da uvek bude priča da je namešteno. Izvučena dobitnica je blogerka koju ja ne znam lično. Sa moje strane je sve bilo korektno.

Još jednom čestitam dobitnici, ostalima želim više sreće drugi put. :)

Ukoliko se desi da dobitnica ne odgovori na e-mail u roku od dva dana, izabraću novu i njeno ime objavicu na stranici. 

Uskoro vas očekuje još neki giveaway, jos nagradnih igara. Hvala svima koji su učestvovali. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)