недеља, 2. новембар 2014.

Recenzija: Sabi Handmade proizvodi

Pre 10 ak dana stigli su mi proizvodi iz Sabi Handmade-a. 

Proizvodi su im 100% prirodni. Za izgradu proizvoda koriste nerafinisana, hladno cedjena ulja i butere iz organskog uzgoja. Dok su eterična ulja najboljeg kvaliteta na našem tržištu. 

Ja sam najavila ovaj post pre možda 6-7 dana i mogli ste da vidite šta sam sve dobila. 

Tester dezodoransa, tester pilinga za telo, shea butter za telo i balzam za usne.



Krenuću sa proizvodom sa kojim sam bila najviše skeptična. Dezodorans. Ja sam izabrala miris grejpfruta i geranijuma. 

Šta kaže proizvodjač- Ako više volite praktičnost spreja sa ovim biljnim dezodoransom ćete biti bez iritacija i prirodno sveži ceo dan.  Bori se sa neugodnim mirisima snagom sode bikarbone a ulja i tonici smiruju i osvežavaju kožu. Sastojci: destilovana voda, tinktura limunove kore, hidrolat lavande, hidrolat mente, soda bikarbona i eterična ulja. Napomena: Ovaj dezodorans ne sadrži aluminijum. Pakovanje 100ml. Cena 500 dinara

Šta kažem ja-  Nikada nisam koristila biljne dezodoranse. Dugo, dugo koristim samo Dove dezodoranse. Testirala sam ga kući, iskreno nisam smela sa njim da izlazim negde jer nisam znala kako će se pokazati. Medjutim ja sam prijatno iznenadjena. Traje nekih 10h, što opet imajući u vidu da je biljni dezodorans je super. Mana mu je to što me pecka nekih 3-4 minuta dok se ne osuši. Sporo se troši. Miris nije preterano jak.




Piling za telo. Izabrala sam kafu i pomorandzu.

Šta kaže proizvodjač- Kafa miriše božanski, a kofein može imati i neke prednosti. Kofein je vazokonstriktor šo znači da izaziva skupljanje krvnih sudova tako da može privremeno da smanji proširene vene. Takodje čini čuda na oblastima tela pogodjena celulitom. Sastojci: mlevena kafa, morska so, mleveni cimet, ulje slatkog badema, susamovo ulje, eterična ulja pomorandze, grejpa i nane.  Pakovanje 200ml. Cena 1200 dinara.

Šta kažem ja- Miriše prelepo. Ja sam ga koristila dva puta nedeljno. Zrnca kafe zaista lepo odrade posao.  Nemam problem sa proširenim venama tako da ne znam da li ih privremeno smanjuje. Celulita imam malo medjutim nisam primetila da mi je smanjen ali sa druge strane mislim da se treba koristiti duže da bi se videli rezultati. Ja sam dobila baš malo pakovanje i mislila sam da mi nema ni za dve upotrebe. Medjutim koristila sam ga možda 3-4 puta i ima sigurno za još toliko. Malo je grublji piling tako da ko to ne voli mislim da treba da ga zaobidje. Meni se dopada i mislim da ću uzeti originalno pakovanje koje će mi trajati večno. 



Shea Buter i badem


Šta kaže proizvodjač- Puter od badema lako prodire u kožu, čineći je mekom i svilenkastom. Koži vraća vlaznost čime usporava starenje, Poboljšava ten, osvežava umornu kožu osigurava njenu elastičnost. Koristi se često u trudnoči kao prevencija od nastanka strija i celulita ali i bora.  Preporučuje se za sve tipove kože. Za decu. Može se koristiti i za kosu. Sastav: shea puter i ulje badema. Dostupno u pakovanju od 40ml i 125ml. Cena 550 din i 1100 dinara.

Šta kažem ja- Ovo je proizvod koji mi se najmanje dopao prvenstveno zbog mirisa. Mnogo mi smeta. Mnogo je jak. Prvi put mi se desilo da mi miris ovoliko smeta. Koristila sam ga samo jednom i baš zbog mirisa sam prestala.  Sam proizvod je odličan. Zaista koža bude meka i nežna. U teksturi ima neka sitna zrnca koja utrljavanjem nestaju. Potrebno vam je vrlo malo proizvoda za celo telo. Ja sam sama izabrala badem, verovatno cokolada ima najintenzivniji miris i verovatno bih obožavala ovaj proizvod da sam izabrala nju. Proizvod ću pokloniti mami, njoj miris ne smeta.  Pakovanje je jako lepo. 

 Balzam za usne- malina

Šta kaže proizvodjač- Prirodni balzami za usne koji će vašim usnama dati prirodnu vlažnost, negu i potrebne vitamine kao i zaštitu od spoljašnih uticaja.  Sastojci:bademovo ulje, suncokretovo ulje, shea puter, kakao puter, pčelinji vosak, Vitamin E, aroma. Arome:jagoda, kokos, malina, čokolada, vanila i kruška. Pakovanje 15ml. Cena 250 dinara. 

Šta kažem ja-  Veoma su lagani. Mislila sam da pošto su u teglici da će tekstura biti malo jača i gušća. Ovi balzami su poput Rosal labela ili klasičnih labela samo što su u teglici. Miris je ok, malo mi je smetao u početku medjutim koristim ga konstantno pa sam se i navikla. Lepo hidriraju usne. Budu meke. Spakovani su u mekšu plastičnu teglicu. 

Posetite Sabi Handmade sajt ovde .
Lajkujte njihovu FB stranicu ovde .

Da li ste probali nešto od njihovih proizvoda i kakvi su vaši utisci? 

Do sledećeg posta. :)
                                   S:*

4 коментара:

  1. Upravo napisla post o njima. Prezadovljna ali preeeezadovoljna sam dezodoransom :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad cu da bacim pogled. :) I ja sam bas prijatno iznenadjena, peckanje je verovatno zog brijanja. :)

      Избриши
  2. Nisam do sada probala ni jedan njihov proizvod, ali bih volela da probam. Obožavam pilinge pa i sama pravim jedan od kafe- tj sam talog, prosušen koristim kao piling, a može se kombinovati sa bademovim, maslinovim uljem i sl. A ono što više volim od pilinga su mazalice za telo :). Žao mi je što ti ne odgovara taj body butter :/. Prirodne dezadoranse nisam probala do sada, ali kao što si napisala i ja sam sumnjičava po pitanju zaštite.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je dobra ideja za piling, ja sam ovim bas zadovoljna a nisi svesna kako lepo mirise. :) Miris mi samo ne odgovara a ovako je zaista super. I ja sam bila sumnjicava dok ovaj nisam probala, stvarno me je odusevio. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)