уторак, 4. новембар 2014.

Max Factor Eye Luminizer Brightener tečni korektor

Zdravo svima. :)

Ovaj post sam juče najavila i mislila sam da ga napišem danas u toku dana, medjutim vreme mi nije dozvoljavalo pa ga pišem sada.

Najnoviji proizvod koji nam stiže iz Max Factora je ovaj Eye Luminizer Brightener. Postoji i puder koji je u indentičnoj bočici samo duplo većoj. Nije me privuklo da ga kupim, tako da sam se zadržala samo na korektoru.



Eye Luminizer Brightener tečni korektor ima laganu formulu koja trenutmo osvežava izgled umorne kože, prosvetljava je i umanjuje vidljivost tankh linija u predelu oka. 

Kad sam ga ugledala pakovanje zaista deluje elegantno, još ovo zlatno mu daje dodatni sjaj. Medjutim kako sam se uhvatila za bočicu shvatila sam da je u pitanju tvrda plastika i malo sam se razočarala. Ovo belo(ne znam kako drugačije da ga nazovem) je jako interesantno i koliko sam ja razumela kada stisnete proizvod to se meša sa korektorom. 

Spakovan je jako dobro, obložen je celofanom i nema nikakve šanse da ga je neko koristio pre vas. (zaboravila sam to da slikam :D )


Što se tiče teksture samog proizvoda jako je lagan kada ga nanosite. Dosta je hidratantan što mi se dopada. Koristi se samo za ispod oka. Zaista lepo posvetljuje. Možda mi je za nijansu umanjio vidljivost sitnih linija ispod oka. Nemam preterano izražene podočnjake i što se toga tiče meni fino prekrije. 

Njegova formula je za blistav izgled kože. Ja više volim mat, tako da ga fiksiram puderom u prahu. Ispod oka uvek pažljivije nanesem puder u prahu kako mi ne bi dodatno usao u linije. 



Ima malo jači miris koji makar meni ume da zasmeta u nekim trenucima. Nestane ali ne brzo. 

Smatram da ovo nije idealno pakovanje za korektor. Još ako uzmemo u obzir da je tekstura izuzetno lagana, izadje previše proizvoda. Prvi put kad sam stisnula pumpicu izašlo je toliko da sam mogla da ga nanesem na celo lice.  Morate biti baš pažljivi što se toga tiče jer je i pola pumpice mnogo. 


Kupila sam ga u Lili-ju. Tamo su bile samo dve nijanse, fair i light medjutim u Jasminu sam videla da postoji još jedna. Ja sam uzela najsvetliju-fair. Ima 15ml što je poprilično za korektor. Cena je 940 dinara. 


Sve u svemu, zadovoljna sam ovim korektorom . Ispunio je moja očekivanja. Mislim da će mi trajati duže vreme. 


                          Da li ste vi probale ovaj korektor i da li ste zadovoljne?

                                                                                                Do sledećeg posta. :)
                                                                                                                                    S. :*

10 коментара:

  1. Deluje jako interesantno, zanimljiv je sadržaj bočice :). U potrazi sam za dobrim tečnim korektorom, ali sam više za one sa aplikatorom, nekako su mi praktičniji. Mada dok ne isprobam sam proizvod, pakovanje neće presuditi :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporucujem ti Oriflejm set korektora. :D :D :D salu na stranu :D jesu prakticniji, slazem se, mada ovaj je dosta hidratantan i laganiji u odnosu na te sa aplikatorom. Sa pakovanjem samo da se pazi i bice sve ok. :D

      Избриши
  2. Ja sam vec omirisala i puder i korektor :) Stim da meni puder izgleda vrlo interesantno i lepo mirisi,za razliku od korektora koji malko smrducka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni makar samo ima malo jaci miris, koliko sam citala o puderu, mirisu indenticno samo korektor malo jace. :D

      Избриши
  3. baš ga mjerkam, a nikako da ga uzmem, a nigdje nema malih testera pa da ga isprobam doma

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)