петак, 14. новембар 2014.

Farmasi Skin Care Facial Cleanser Tonic- za normalnu i kombinovanu kožu

Zdravi svima. :)

Danas sam pišem o toniku za lice koji sam nedavno probala. U pitanju je Tonik sa krastavcem za normalnu i kombinovanu kožu. 


Pisala sam već o tome da ja Balein tonik koristim duže vreme i da sam želela malo da ga promenim, onda sam kupila Bioten-ov koji mi uopšte nije odgovarao i na kraju sam se opet vratila na Balein. Medjutim i dalje sam tragala sa drugim jer sam samo čekala kada će mi se lice prezasititi od Baleinog.

U katalogu sam videla ovaj sa krastavcem i prvo me je privukla cena. Naručila sam ga, da meni nije odgovarao nekom bih ga poklonila i svakako ne bih izgubila puno toga. 


Šta kaže proizvodjač- Osvežavajući tonik za lice sa krastavcem i ekstraktom aloja vere, čisti kožu, sužava pore. vraća koži prirodni balans.

Šta kažem ja- Prvi utisak mi je bio da miriše bukvalno isto kao krastavac. Ima jako praktičan otvarač i generalno pakovanje mi se dopada. Lepo osvežava kožu, miris nije toliko jak i meni ne smeta, Ne zadržava se na koži. Ipak nećete mirisati na krastavac. :D Nije mi izazvao nikakve iritacije. Ne koristim ga toliko dugo da bih primetila da mi je suzio pore. Sve što ne skinem  miceralnom vodom i gelom za umivanje skine ovaj tonik.  



Zadovoljna sam. Da li je bolji od Baleiog? Tu su negde ali ovom dajem prednost zbog prirodnih sastojaka. 

Pored njega postoje još dva. Limun za masnu kožu i ruža za suvu kožu. Mogu zamisliti samo kako oni tek lepo mirišu. 

Ima 280ml i cena je 330 dinara. 

D li ste probale ovaj tonik i kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg posta. :)
            S:*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)