четвртак, 20. новембар 2014.

Farmasi Maxi Rouge Lipstick- recenzija+swatchevi

Zdravo svima. :)

Kao što većina vas zna, Farmasi je stigao nedavno i kod nas. U pitanju je kozmetika koja je 95% na prirodnoj bazi. Ja sam blago rečeno oduševljena proizvodima.

Danas vam pišem o ruževima koji su super povoljni u ovom katalogu. U pitanju su Maxi Rouge Lipstick.



Maxi Rouge ruž se sastoji od pigmenta koji reguliše svetlost i daje izvanredan sjaj te kristalno jasan i sedefast izgled vaših usana. Kremasta tekstura glatko se nanosi a boja traje više sati.

Ja sam luda za ruževima. U svojoj kolekciji ih imam sigurno preko 50. Volim i mat i sedefaste. Tako da s tim nemam problema.  Kad sam videla ove ruževe naravno da sam morala da ih kupim prvenstveno zbog smešne promotivne cene. Uzela sam sve nijanse iz kataloga medjutim napravila sam grešku u brojanju ruževa tako da sam poslednja dva prosledila dalje. 

Pakovanje je elegantno. Tvrda plastika je u pitanju, srebrne boje koja se presijava.  Želim da napomenem da su sve Farmasi ambalaže biorazgradive. Ruž je prepun šljokica. Neka nijansa ih ima manje a neka više.  Na usnama su predivni. Prelepo se presijavaju. Miris je takodje jako lep. Teksura im je kremasta, nije previše, već tačno onoliko koliko treba da bude. 

Traju od jutra do mraka. Ujutru kad se šminkam nanesem ga i on se ne mrda do uveče, jedino boja izbledi nakon nekih 4 sata. 



            Boje koje imam su- Nude, Sedef Rose, Dark Rose, Orange, Sedef Red i Dark Red. 



                                                   3-Nude, 6-Sedef Rose, 8-Dark Rose



12-Orange, 18-Sedef Rose, 19-Dark Red

Ostala dva broja isto vuku na tamno crvenu boju. Ne znam koji da izdvojim kao favorit jer mi se svidjaju svi. Ako bih baš morala to bi bio 8-Dark Rose jer nekako najviše volim te boje koje vuku na roze, pink, tamno pink i slične. Smatram da mi te boje najlepše stoje iako možda to neki ne misle ali ja sam tako umislila u glavi i to je kraj. :D  U principi volim da isprobavam sve boje, volim svaki dan da nanesem drugu boju ruža. 

Proizvod ima 4gr i regularna cena mu je 590 dinara. Medjutim u ovom prvom promotivnom katalogu je samo 100 dinara. 

Da li ste ga probale i da li ste zadovoljne?

Do sledećeg posta. :)
                                                S:*

11 коментара:

  1. Kupila sam svih osam. Prezadovoljna. 8ca mi je gl, favorit. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Kataloska je prodaja. Verovatno postoji neko u vasem gradu ko prodaje Farmasi. Ukoliko ne, slobodno kontaktirajte mene. :)

      Избриши
  3. Ja sam oduševljena sa nijajnsom Dark Rose :), ma prelepa mi je :).

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Fine su boje, zao mi je sto nemam 21 on je prelep sto se tice tih tamnijih nijansi. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)