недеља, 14. септембар 2014.

New in #5

Jutros sam imala neke obaveze i nakon toga sam svratila do Lili-ja .Nedeljom rade do 14h i bukvalno sam letela da bih stigla da ne zatvore. Stigla sam kući i pošto sam ostatak dana slobodna eto rešila sam da odmah slikam proizvode i napišem post. 


U principu ništa naročito nisam kupila. Nisam otišla sa nekom namerom da kupim odredjeni proizvod. Uzela sam ono što mi je bilo interesantno, čisto da potrošim novac. :D

1.Aura Oil Absorbing Sheets- Papirni listići za upijanje viška sebuma. Meni je ova stvar super. Uklanja visak sebuma, lice ostaje mat. Šminka ostaje netaknuta. Pakovanje sadrži 50 papirica i cena je 203 dinara.

2.Garnier  Micellar Water- Uklanja šminku sa očiju, čisti i smiruje kožu lica. Nisam koristila ovu miceralnu vodu, uzela sam da je probam jer je cena veoma povoljna 400 ml košta 439 dinara dok je Lorealova koja ima duplo manje ml do 500 dinara. Nadam se da će da bude ok jer sam dosta pozitivnih stvari čitala o njoj.


1.Maybelline  Colorama Lip Gloss- Ovo je nijansa 289. Nisam veliki ljubitelj sjajeva za usne. Ali eto ovaj mi je privukao pažnju iz nekog razloga. Prvi utisak je da lepo miriše kad se nanese na usne. Ne ostavlja jaku boju, ima sitne šljokice i vrlo malo se lepi. Sigurno ću da kupim još neki. Ima 5ml i na sniženju sam ga platila 245 dinara.

2. Essence lash &brow gel mascara-I za ovu gel maskaru sam čitala puno pozitivnih postova i na kraju sam je uzela. Uzela sam jednu sestri jer da nisam prisvojila bi moju sigurno. Ja sam zadovoljna. Ovo trepavicama ne radi apsolutno ništa. Za obrve je. Kada ih popunite sa ovim fiksirate i ne mrdaju. Kada se nanese  malo je mokro, medjutim brzo se osuši. Ne lepi obrve, izgledaju potpuno prirodno. Uzela sam poslednja dva u lili-ju. Ima 9 ml i košta 269 dinara.


 Uskoro recenzija Bioten kreme za lice i gela za umivanje kao i Rimmel maskare.

Hvala što čitate. :)

Do sledećeg posta
                                  S :*

10 коментара:

  1. Zanimljivi noviteti :D Probala bih micelarnu ali ne znam kakva je za problematicnu kozu :/

    ОдговориИзбриши
  2. Pise da odgovara svim tipovima koze cak i osetljivoj. Trebala bi da bude Ok, :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sada sam sigurna da ću kupiti Garnierovu miceralnu :D

    ОдговориИзбриши
  4. Listice cu morati da uzmem, hvala sto si mi povecala wish listu :D

    ОдговориИзбриши
  5. Probala sam i L'Oreal micelarnu i Garnier i među njima nisam primijetila nikakvu razliku :) osim što je Garnier duplo isplativiji :D

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam ovaj gel za obrve. I meni je u pocetku bio ok,ali onda se poceo cudno ponasati na obrvama-lijepo ih poceslja,ali previse sljepi i onda nakon 2-3h kao da nestane s obrva. Nedavno sam kupila Maybelline kremasto sjenilo Permanent Taupe i od tada koristim samo to za obrve-odusevljena sam,gel ti uopce ne treba.

    ОдговориИзбриши
  7. Ne mogu sa nista da kazem, nisam ga jos ni koristila, uzela sam ga samo zbog tih pozitivnih komentara o njemu. Ako i meni bude tako pogledacu tu kremastu senku. Hvala. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)