субота, 13. септембар 2014.

New in #4

Danas sam bila u kupovini. Svratila sam do dm-a. Otišla sam sa namerom da kupim Bioten-ove proizvode ali kao i svakoj devojci  pažnju su mi odvukle još neke stvarčice.

Ukratko da kažem nešto o Bioten-u- Firma je iz Francuske. Sastojci su 100% prirodni. Proizvodi se ne testiraju na životinjama! 

Vidjala sam dosta puta na rafovima ovu marku medjutim nikad mi nije privlačila pažnju, uvek je moj izbor bio garnier, nivea itd..

Medjutim kod dosta blogerki sam videla da puno  hvale Bioten i krenula sam malo više da čitam o njemu. Na kraju sam odlučila da probam i iskreno se nadam da će mi odgovarati. Cene su veoma pristupačne.

Da se vratimo mojoj kupovini. :)
Izabrala sam ova dva Bioten proizvoda za sada. To su :
1. Bioten Skin Moisture dnevna krema- pruža koži efikasnu dugotrajnu hidrataciju, ostavljajući je mekom i nežnom. Bez masnih tragova.Formula je obogaćena 100% prirodnim ekstraktom dunje. Ima 50 ml i košta 475 dinara.

2.Bioten Skin Moisture gel za umivanje- Ne sadrži sapune. Ne isušuje kožu.Uklanja nečistoću i šminku. Ima 150 ml i košta 285 dinara.

1. Rimmel stay matte puder- Uzela sam u nijansi 004, nije imao tamniji. Ovo je puder u kamenu koji stalno koristim i odličan je. Sada je na sniženju i košta oko 680 dinara.
2.Rimmel Volume Flash maskara- prvi put sam kupila ovu maskaru i ne mogu sada ništa da kažem. Javicu vam kako mi se pokazala. Cena je oko 580 dinara.

Garnier  BB Cream-  Prvi put sam uzela ovu za masniju kožu.  Ja inače BB kreme ne koristim često. S vremena na vreme se setim pa je stavim. Cena je bila oko 750 dinara. Mada na sniženju sam prošli put kupila onu drugu za 585 dinara.

 I za kraj Balea maska za čišćenje lica- Ima više vrsta, ja sam uzela ovu sa belom ilovačom. Uklanja izumrle ćelije i matira kožu. Hidrira je. Pakovanje je za dve upotrebe. Često zaboravljam da koristim masku za lice.Ugledala sam je i setila se da je nisam odavno koristila. U principu 1-2 puta mesečno je koristim iako znam da bi trebalo 1-2 puta nedeljno. Ali dobro. :D  Cena je samo 99 dinara. 

 Do sledećeg posta. 
                                S :*


8 коментара:

  1. Odlican post, bioten vec dugo planiram da probam :) Koja je maska od balee najbolja za masnu kozu, ja bih je mazala samo na celo, jer mi je taj deo dosta masan i iskacu mi bubuljice sitne :(

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam isto planirala dugo i mislila se i na kraju sam kupila i sad cu da vidim kako ce da mi se pokaze. Pisacu recenziju. :) Iskreno ne znam mada na ovoj pise da apsorbuje preostalu mast sa koze. Ja sam imala taj problem i koristila sam klindamicin 1 %, imas u apoteci. Meni je pomoglo i povukle su mi se.

    ОдговориИзбриши
  3. Od Biotena imam onaj drugi piling od kajsije,nanadzarasti! :D
    Ova maska od cinka,mi je fantasticna!!! odavno je koristim,i zaista je super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam uzela od dunje jer je za normalnu/kombinovanu kozu.I prvi utisak je da mi se miris ne svidja. :D Prvi put sam ovu od cinka uzela tako da super, napokon sam ubola neku da valja. :D

      Избриши
  4. Baleina maska je super :). Baš sam o njoj pisala na blogu :). Meni je 8ml dovoljno da nanesem 2x, tako da ćeš opušteno imati masku za ceo mesec :D. I ja imam Garnierovu BB kremu, ali za normalnu kožu i super mi je :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, pogledacu. :) Necu jer mi je sestra vec uzela jednu polovinu. :D Nisam toliki ljubitelj BB kremi eto uzela sam je jer sam ostala bez ijedne. Pa da mi se nadje ponekad. :D Imala sam tu za normalnu kozu ali mi nije odgovarala, lice mi se mastilo nenormalno.

      Избриши
  5. Nigde na ambalazi ne pise da je rumunski. Pise Francuska.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)