уторак, 26. мај 2015.

Farmasi Ultra Shine Lip Gloss

Zdravo :)
 Danas vam pišem o dva sjaja za usne koja su me zaista odusevila. U nekom narednom postu pisacu vam o jednom koji me je jednim delom razočarao, ali da se vratimo sada na ova dva. U pitanju su Farmasi sjajevi za usne iz Ultra Shine kolekcije. 


Ultra Shine sjajevi za usne daju usnama  neverovatan sjaj, hidrataciju i punoću.  Biserni sjaj uz prijatan osećaj na usnama. Kod nas je trenutno dostupno osam nijansi. 

Moje mišljenje-  Da krenem od pakovanja..Izgleda jako elegantno i skupoceno. Napravljeno je od tvrde plastike i kada se iz daleka gleda liči na staklo. Teže je, nisu ona jeftina pakovanja. Pun je šljokica. Prelepo se presijava na usnama.  Što se same boje tiče nije toliko pigmentovana, dobijate sjaj i blago vidljivu boju. Sama struktura sjaja mi se mnogo svidja. Gust je ali taman onoliko koliko treba da bude. Blago je lepljiv ali opet u nekoj granici da uopšte ne smeta kada ga nanosite. Lepo hidrira usne, pruža jako prijatan osećaj na usnama. Dugotrajniji sjaj nisam imala od ovog. Jedina mana je ta što je njegova gramaža malo manja u odnosu na ostale sjajeve. To po mom mišljenju ima i svoje prednosti i svoje mane. Malo više košta u odnosu na svoju gramažu ali opet stalno je na sniženju. Prednost mu je ta što će se potrošiti za 2-3 meseca, krećem od sebe, imam sigurno deset sjajeva u kući koji mi se vuku godinama i koji su mi se blago rečeno smučili a nikako da ih potrošim, sa druge strane žao mi je da ih bacim. Četkica mi se isto jako svidja, nije ni previše velika ni previše mala. Zaista su kvalitetni i dobri sjajevi. 



Imam dve nijanse, Prva vuče na svetlo braon dok je druga prozirna skroz. Ova druga ima za nijansu više šljokica. Ima 2,6 grama. Puna cena je 690 dinara. Sada u junu je sniženje i košta 235 dinara. Inače cena mu uvek bude oko 490 din. 



Želim da napomenem još jednom ukoliko niste čuli za Farmasi. Ovo je turska kompanija pokrenuta 2010 godine. Proizvodi su 95% na prirodnoj bazi. Bez parabena, bez triklosana, bez etil alkohola, bez veštačkih boja, bez sastojaka životinjskog porekla...Isključivo je kataloška prodaja. Proizvodi se ne testiraju na životinjama. Ukoliko vas nešto zanima možete mi pisati ovde . 


Da li ste probali ove sjajeve?


Do sledeceg posta :)
S :*

2 коментара:

  1. Анониман27. мај 2015. 14:13

    Nisam, inače ne volim sjajila ispod kojih se nazire boja usana ali ovaj klasični prozirni bi bio baš odličan preko nekog ruža :)

    ОдговориИзбриши
  2. Da li danas ima negde da se nabavi ovaj sjaj u nijansi 02? :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)