недеља, 24. мај 2015.

Farmasi Delicate Care Face Cream and Tonic

Zdravo :)
Danas vam pišem o kolekciji koja je po mišljenju malo zapostavljena tj nije toliko reklamirana kao neki drugi proizvodi. Razlog tome je verovatno cena koja je u nekoliko kataloga bila za nijansu skuplja od istih proizvoda samo iz drugih kolekcija. 

Reč je o Delicate Care kolekciji koja je namenjena za sve tipove kože. Izneću svoje mišljenje za dva proizvoda, u pitanju je tonik za čišćenje lica(skidanje šminke) i dnevna krema za lice. Kolekcija obuhvata i mleko za čišćenje lica. 


Da krenem sa tonikom. 

Proizvodjač kaže da je osmišljen  da nežno i dubinski čisti kožu bez ostavljanja tragova šminke, dajući koži svež izgled i elastičnost. Pomaže uspostavljanju hidro-lipidnog balansa masne kože. 
  
Moje mišljenje- 
Miris je jako specifičan. Prijatan je ali je malo čudan (ne znam kako da ga objasnim). Pre svega da se razumemo da iako piše da je ovo tonik za skidanje šminke on radi taj posao ali ne toliko dobro. Maskaru nikada nećete skinuti sa ovim tonikom, naravno ukoliko ne planirate da potrošite pola ambalaže. Ovaj tonik je savršen za dodatno čiščenje kože Na primer ja sminku skidam sa gelom za umivanje a onda kako bih bila potpuno sigurna da mi je sva šminka nestala sa lica pogotovu sa ivica glave koristim ovaj tonik i prezadovoljna sam.Ne zateželicesam miris mi ne iritira oči(što mi je jako važno). Koža mi bude nežna i mekana na dodir. Manje mi se koža masti u zadnje vreme ali nisam sigurna da li je to od ovog tonika ili od nečega drugog. 
Sve u svemu mislim da je tonik odličan za čišćenje lica. Jako dugo mi traje. Moja koža je mešovita ka normalnoj. Sasvim sam sigurna da će odgovarati i masnoj koži. Što se tiče suve kože nisam sigurna da li bih vam preporučila. mislim da je za suvu kožu bolji izbor ružina vodica ili neki tonik na kojem je naglašeno da je za suvu kožu. Ima 150ml i cena u junskom katalogu je 385 dinara. 




Krema za lice, proizvodjač kaže- Dnevna krema sa formulom razvijenom za zaštitu kože od spoljnih uticaja. Hrani kožu i pruža joj neophodnu dnevnu negu i hidrataciju.. Vitaminski kompleks osigurava koži potrebne elemente. Lagana tekstura ne ostavlja masan trag.

Moje mišljenje- Miris je za nekoliko nijansi blaži od tonika. Više mi se svidja miris kreme. Iskrena da budem prvi put kad sam je probala nije mi se dopala. Probala sam je na brzinu, koristila sam drugu kremu, ova mi se nije svidela i ostavila sam je po strani. Medjutim kad sam ostala bez kreme, ova mi je u tom trenutku bila jedina opcija i počela sam da je koristim i zaista ne znam zašto mi se nije svidela prvi put. Pre svega dosta je lagana, brzo upija, kao da stvori neki zaštitni film na koži. Bude jako prijatna na dodir.  Koristim je i kao prajmer i sasvim sam zadovoljna. Pruža mi svu potrebnu hidrataciju. Ista stvar kao i sa tonikom ok je za masnu i mešovitu kožu ali smatram da nije za suvu. Ima 100ml i cena joj je 357 dinara. 



Izvinjavam se zbog greške u pisanju iznad, nešto mi se dešava sa blogom i neće da ispravi. 

Nadam se da vam se dopao post. Da li ste probale nešto od Farmasi kozmetike? Ako jeste pisite mi u komentarima ispod šta. :) 

Do sledećeg posta. :)
 S :*

1 коментар:

  1. E ovako... Odakle krenuti:? Slazem se da je ova kolekcija potpuno zapostavljena,a da je fenomenalna. Ja sam je uzela na snizenju,cela je bila negde 700-800 dinara. Meni je nekako previse koristiti i mleko i tonik,pa koristim samo jedno od njih,u kombinaciji sa kremom. I rezultati me odusevljavaju..Bubuljice su skoro iscezle,a koze je mekana i mirisljava. Meni se miris bas dopada,pogotovo miris losiona,no to je stvar ukusa. Losion i mleko odlicno skidaju sminku,bar onu koju ja koristim (CC krema iz Farmasija,Oriflame kuglice,Queen Maskaru iz Farmasija). Ono sto mi se posebno svidja kod ove kolekcije jeste da je slicna sa jednom Niveinom za problematicnu kozu, efikasnija i dosta jeftinija.. Dakle,preporuka,ne mozete pogresiti...

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)