субота, 8. новембар 2014.

Aura Absolute Matte Lip Cream i Aura Highlighter

Zdravo svima. :)

Danas vam pišem o dva Aurina proizvoda. Prvo sam želela da pišem samo o ružu a onda sam se setila da sam ovaj hajlajter pomenula u jednom new in-u i kasnije potpuno zaboravila da pišem recenziju o njemu. 

Aura Matte kremasti ruž u nijansi 612 Matte Mess, Aura Highlighter u nijansi Nude Shimmer. 


Aura Highlighter- U prodaji se mogu naći dve nijanse mada su skoro pa identične. Ovaj mi je prvi pao pod ruku. Zaista je predivan, daje veoma lep sjaj na licu. Pigmentacija je sasvim solidna. Uopšte nije napadan na licu. Ne koristim ga svakodnevno. Lepo se slika. Imam ga nekih 5-6 meseci i veoma se sporo troši, možete i videti na slici. Sadrži 5gr. Cena je oko 450 dinara. 


Aura Absolute Matte Lip Cream- Nedavno sam ga kupila, postoji 12 nijansi, ova mi se na prvi pogled najviše dopala, naravno da postoji još sigurno 5 nijansi koje će se naći u mojoj kolekciji ali nisam želela da odjednom kupim više i da se razočaram. Boja je zaista predivna, na usnama se osuši u roku od 15 ak sekundi i postaje potpuno mat. Postojanost mu je dobra nekih 3-4 sata. Miris mi se dopada. Pigmentacija je takodje dobra. U drugom potezu dobije se boja kao što je u bočici. Jedino što mi se ne dopada je aplikator. Nije precizan uopšte i morate imati više strpljenja oko nanošenja. Mada ukoliko koristite olovku za usne nećete imati velikih problema. Ima 7ml, Kupila sam ga u parfimeriji po ceni od 430 dinara u Lili-u je skuplji oko 520 dinara je. 



Zadovoljna sam sa oba proizvoda. Mislim da je Aura u zadnje vreme malo poskupela ne mislim konkretno na ova dva proizvoda već na ceo asortiman. Na primer Aurin mat ruž mene podseća jako na Nyx-ov isto mat koji je po mom mišljenju kvalitetniji. Ako krenemo od same ambalaže i aplikatora pa sve do samog proizvoda čak i mirisa. A razlika u ceni je veoma mala. 

Da li ste vi probale ove proizvode i kakvi su vam utisci?

Do sledećeg posta. :)
                                                 S:*





7 коментара:

  1. Meni je zapala za oko neka malina,crvena,tako nesto,ali sad kada su podigli cene i jos si spomenula za Nyx,videcu.

    ОдговориИзбриши
  2. Imam Nyx ali Aurin je dugotrajniji.I NYX je takodje poskupeo,tako da je moj favorit ipak Aura.

    ОдговориИзбриши
  3. Aurin mat ruz jos nemam,samo zato sto ne mogu da odlucim koji da kupim:),ali sam probala u Liliju Mind on Vacation i Vivid Feel,bila sam odusevljena.Hajlajter imam u nijansi Golden Spice i divan je,svidja mi se taj diskretan sjaj koji daje,ne volim one koji mnogo bljeste:) Kristina

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru. :)