недеља, 9. новембар 2014.

Natural Make Up Look

Zdravo. :)

Malopre mi je došla sestra tako da je meni palo na pamet da je našminkam u skladu sa njenim godinama, znači nije ništa preterano. Samo sam istakla njene lepe crte lica. 

Ovaj look možete nositi i u školu. Potrebno vam je 15 ak minuta za njega. 

Skroz sam zaboravila da slikam korak po korak šta radim ali potrudiću se da vam sve detaljnije objasnim. 

1. Nanela sam joj kremu za lice, sačekala da upije 2-3 minuta, onda sam nanela prajmer i takodje sačekala da sve lepo upije pošto joj je koža masna.

2.  Koristila sam BB kremu, smatram da još uvek nema potrebe da koristi pudere. Malo korektora sam nanela ispod očiju i tapkala da se sve lepo sjedini. 

3. Fiksirala sam sve puderom u kamenu. 

4. Nanela sam malo bronzera ispod jagodične kosti.

5. Na jagodičnu kost sam nanela malo rumenila.

6. Nanela sam bazu za senku u tankom sloju. Preko celog kapka sam nanela svetlo bež senku. Na samom kraju oka sam stavila malo tamniju braon senku (stavljajte malo po malo). Koristila sam tamno braon olovku i nanela sam je samo na gornji kapak. Ublažila sam ivice sa četkicom za blendovanje. 

7. Nanela sam joj maskaru.

8. Nanela sam joj sjaj. 



Zaboravila sam i na obrve. Popunila sam ih olovkom.


Proizvodi koje sam koristila:

1. Aloja krema za lice
2. Garnier Perfect Blur prajmer
3. Farmasi BBkrema 7 efekata
4. Essence korektor- Match 2 Cover
5. Rimmel Stay Matte puder u kamenu
6. Nyx Matte bronzer- light
7. Nyx rumenilo-natural
8. Nyx baza za senku-skin tone
9. Nyx paleta - The All I Ever Wanted Box
10. Rimmel maskara- X Volume Flash
11. Maybelline Colorama sjaj za usne- broj 565
12. Aura olovka za obrve

Četkice koje sam koristila:

1. Blush 32
2. Ecotools velika četka za puder u kamenu ili prahu
3. Avon kosa četka za rumenilo
4. Cala četka za bronzer(iz seta je)
5. Cala concealer 306
6. Blush 18A
7. Cala crease 515



Nadam se da vam se dopada. Opet kažem nije ništa drastično niti sam želela to da postignem. Želela sam skroz prirodni izgled uz malo šminke. 


                                                                                                                              Do sledećeg posta. :)
                                                                                                                                                            S:*

4 коментара:

Hvala na komentaru. :)