понедељак, 24. март 2014.

New in #1

Danas sam svratila do dm-a i kupila neke stvarčice. Pa da počnemoo :)
 Essence dugotrajni ruž u nijansi 04 on the catwalk, Essence set za obrve, Aura hajlajter broj 218 nude shimmer i Garnier perfect blur

Essence dugotrajni ruž: Predivna boja, ja sam oduševljena, ne znam kako pre nisam zapazila ovu boju. :D

 Essence set za obrve: kupila sam ga po preporuci, dosta osoba ga hvali, jedino mi se ne svidja  način na koji se otvara. 
 Garnier perfect blur: Ovo nisam ni planirala da kupim, slučajno sam ga i ugledala. Nadam se da će da mi bude ok, čitala sam dosta recenzija o ovom prajmeru i svima je super.


Aura hajlajter: Postoje dve nijanse ovog hajlajtera uzela sam prvu koja mi je bila bliža jer devojka sa nekog bloga, ne mogu da se setim koji tačno uporedjivala je nijanse i razlike su minimalne, skoro da ih nema.

Očekujte recenziju Garnier prajmera. :)
                                                                                               Do sledećeg posta. S

2 коментара:

  1. taj prajmer mi je bio bljak :) bas me zanima kako ce se tebi svidjeti ... sledeci put kada budem "u nasim prostorima" moram da kupim jos neke stvarcice od aura-e - bas sam dosta pozitivnih recenzija citala i zadovoljna sam sa mini-ruzevima koje sam kupila nedavno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini sto kasnim sa odgovorom, nisam bila aktivna neko vreme. :) Iskreno nije nista specijalno, al za te pare vrsi posao koliko toliko, makar meni. :) Auri nisu losa ni rumenila i cula sam da dosta hvale onaj korektor sto je pakovanje kao ruz, mada nisam se usudila da ga kupim..

      Избриши

Hvala na komentaru. :)