среда, 19. март 2014.

Balea Handlotion

Danas vam pišem o Balea losionu za ruke.Imam dva. Prvi je sa borovnicom a drugi sa Šea puterom, pantenolom i uljem argana.
Proizvod je veomaaaa povoljan! Sadrži 300ml a košta samo 180 dinara. Takodje dosta traje. Ovaj sa šea puterom imam oko tri meseca i tek mi se sad potrošio. Nema ih često u prodaji, makar u Kraljevu. Tek posle tri meseca sam videla da ih ima ponovo i uglavnom su ograničene količine. Ali super je ispalo jer taman kad mi se potrošio, ponovo sam ih ugledala u prodaji. :)
Neću pisati odvojeno o svakom proizvodu jer ja primećujem samo da im je različit miris.
Miris im je prelep, mada meni se malo više svidja borovnica, lako se razmazuju i brzo upijaju što mi se posebno svidja!
Postoji više vrsta.
Jel ste probali ovaj losion?
      Do sledećeg posta.  S. 


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)