недеља, 16. март 2014.

Essence dugotrajni ruževi-nijanse #07 #08

Pre neki dan sam u dm - kupila sam ova dva ruža, neplanirano. Nikada nisam koristila essence ruževe jer nekako mi je sam izgled njihove kozmetike više za tinejdzerke koje počinju da se šminkaju.  Cena im je bila pristipačna, zbog toga sam ih najviše i kupila. Pa da počnemo :)

Kao što vidite pakovanje im je od crne plastike, svidjaju mi se ovi prstenčići, koji vam olakšavaju da vidite boju. Poklopac ne spada, tako da se neće desiti da ga tražite po neseseru. :) takodje imaju utisnut logo, što je veoma slatko.Miris im nije lep, ne znam kako da ga opišem, ali brzo nestane. Nijanse su prelepe.
Tekstura im je kremasta, iako piše da su dugotrajni,  meni na usnama u proseku traju 3 sata, što opet nije lose, brzo blede, ali se zadržavaju na usnama. Takodje ja sam primetila da mi baš isuše usne i pre nanošenja obavezno moram da stavim balzam. Pigmentacija im nije najbolja, mora da se stave dva do tri sloja.
                                                           (slikano na dnevnom svetlu) od gore 08 i 07

Nijanse koje sam kupila su #07-natural beauty i #08-colour crush koja mi je favorit.

 Moguće ih je naći u 10 ak različitih nijansi. Ne mogu da kažem da sam zadovoljna sa ovim ruževima ali nisam ni nezadovoljna. Imaju i mane i vrline.
Ja sam ih platila 260 dinara, sutradan kad sam otisla bili su oko 350. Inače primetila sam da im se cene menjaju bukvalno iz dana u dan, ne samo ruževi, već ceo asortiman.

  Koji su vaši favoriti? :)
                                                                                                            Do sledećeg posta. S :*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)