четвртак, 13. март 2014.

Garnier moisture match - combination to oily skin

Garnierove kreme nikad nisam kupovala, ne znam zašto ali nisam imala poverenja u njih. Kad god bih kupovala neku kremu to bi bila nivea ili kosili, bekutan..Čitala sam recenzije za ovu kremu i najviše me je privuklo to što je i hidratantna i matira lice.Naravno nekom se više svidela, nekom manje ali ja sam odlučila da je kupim pa šta bude.
Osim zelene, postoje plava, crvena i narandzasta.

Sta proizvodjač kaže: 24-satna hidratacija, bogata hranljivim sastojcima. Hidratantna gel krema neprekidno osigurava dovoljnu količinu hidratacije koja je vašoj koži potrebna. Obogaćena ekstraktom zelenog čaja za detoksikaciju, ova krema izjednačuje i matira vašu kožu te joj u trenu donosi svežinu koja traje sve do večeri.
Šta ja kažem: Svidja mi se što je krema u tubi, pa ne moram prste da umačem u kremu. Dovoljna je mala količina za celo lice. Ne traje naravno 24 h. Koristim je i ujutru posle umivanja, koža baš bude glatka i kao podlogu za šminku, stvarno brzo upija, sad ne mogu da kažem da skroz matira, blago mi se koža presijava. Svidja mi se i miris kreme, baš je prijatan. Koristim je i uveče. Zadovoljna sam sa njom. Ima  50 ml, kupila sam je u dm u. Cena je bila oko 680 dinara.

Kakvu su vaši utisci o ovoj kremi? :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)