среда, 12. март 2014.

Balea tonik za lice i Balea gel za umivanje za normalnu i mešovitu kožu

Prethodni blog su mi iz ne znam kog razloga suspendovali, tako da sam htela da odustanem, obrisala sam ga. Mnogo sam se iznervirala, niti mi je stiglo neko obaveštenje, niti kako da ispravim to što sam pogrešno uradila, a najgore od svega je što uopšte ne znam koji je razlog suspendovanja! Jednostavno je pri dnu stranice pisalo da je blog suspendovan i pisala su pravila ponašanja, koja sam pet puta pročitala, kojih sam se pridržavala. I dalje ne razumem šta sam pogrešila. Samo da se ne ponovi opet !
Ali eto napravila sam nov sa istim imenom,  biće novih postova, praktično krećem sve ponovo, ali dobro, šta je tu je. :)    Pa da krenemo. :)

Pišem vam o  Balea osvežavajućem toniku za lice i Balea blagom gelu za umivanje. Oba su kupljena u dm -u. 
Prijatan im je miris, nije uopste jak i zadovoljna sam sa oba proizvoda. Pa da krenem pojedinačno recenziju. :)
Balea osvežavajući tonik za lice

 Proizvodjač kaže: Uravnotežena formula sa provitaminom B5 hidrira kožu i time održava njenu prirodnu ravnotežu. Istovremeno koža je zaštićena od iritacija. Ekstrakt lotusa umiruje i ravna kožu

Ja kažem: Klasičan tonik za svakodnevno čišćenje lica i vrata. Svidja mi se to što i šminku mogu da skinem sa njim, sem maskare. Ima 200 ml i cena je baš pristupačna.
Balea blagi gel za umivanje

Proizvodjač kaze: Kremasta meka receptura koja peni, oslobadja kozu od šminke, dubinski je čisti i uklanja naslage. Provitamin B5 hidrira kožu i štiti je od isušivanja. Ekstrakti bambusa i lotosa pomažu koži u očuvanju prirodne ravnoteže.
Ja kažem: Potrebno je vrlo malo prizvoda da se stavi, ne peni ali lepo skida šminku. I posle njega odmah moram da stavim neku kremu jer nemam neki lep osećaj na licu. :D Ima 150 ml i cena je takodje pristupačna.

Zanima me da li je nekom bio suspendovan blog i šta je uradio? Da li ste uspeli da ga povratite?

Koje je vaše mišljenje o ovim Balea proizvodima? :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)