уторак, 25. март 2014.

New in #2 NYX

Pre neki dan sam naručila neke stvarčice iz Alexandar cosmetics-a, stigle su mi jutros. Šminku sam podelila u nekoliko delova, danas vam donosim slike rumenila, matte tečnih ruževa, kremastih ruževa i pigmenta.


O Nyx rumenilima nemam šta puno reći, većina vas zna da su odlični. pigmentovani, postoji puno prelepih nijansi, sa šimerom i bez. Svakom bih ih preporučila.
Nyx kremasti ruževi takodje pigmentovani, cena odlična, ima toliko boja da jednostavno nećete moći da se odlučite koji da odaberete.
Nyx matte tečni ruževi. nisam ih kupovala ranije i kajem se što nisam, prelepo mirišu, jednostavno se nanose sa aplikatorom, oduševljena sam sa njima. 
Nyx senka u prahu ili pigment nisam ljubitelj senki u prahu, jer dok ih nanosim završe mi po celom licu. Uzela sam jedan i to iz razloga jer svako ko ga ima je oduševljen. Još ga nisam koristila, čim budem javljam svoje prve utiske.
                                                       Cinnamon, Pinched, Natural
                                               Abu Dhabi, Addis Ababa, Monte Carlo
Haute Melon, Pumpkin Pie
Nude



Koje je vaše omiljeno nyx rumenilo? :)
                                                                  Do sledećeg posta. S :*

2 коментара:

Hvala na komentaru. :)