понедељак, 15. јун 2015.

Farmasi Refreshing Face Scrub- Lime

Cao :)

Stalno planiram da vam pišem o ovom pilingu ali nikako da dodje na red, inače ovo je moje drugo pakovanje tako da sam stekla jako dobar utisak o njemu koji želim da vam prenesem.


Šta kaže proizvodjač- Uklanja odumrle ćelije kože, masnoću, prljavštinu čak i bakterije. Pruža koži svežinu i čini je mekom. Koristiti 1-2 puta nedeljno.

Sa vitaminom E
Sa glicerinom
Super hidratacija
Prirodni voćni ekstrakti
Nova formula

Moje mišljenje- S obzirom da mi je drugo pakovanje odmah možete da pretpostavite da mi se svidja proizvod i da sam zadovoljna. Da krenem od mirisa koji je predivan. Miriše baš na limetu.  Generalno je dobar piling za lice, nije previše grub ali nije ni blag toliko, neka sredina. Lepo očisti lice, primetila sam da mi blago uklanja mitisere, koža bude mekana i nežna na dodir. Nema onog osećaja zatezanja. Dosta manje mi se masti lice. Nisam imala nikakve iritacije. U principu ga koristim dva- tri puta nedeljno, kako kad. Kada koristim masku za lice onda piling koristim jednom. 



Pakovanje ima 100ml.. Meni je prvo trajalo neka 4 meseca. Isplati se kupiti ga jer traje dugo a rezultati su zadovoljavajući. Cena je 299 dinara. 

Ono što me najviše privlači kod Farmasi kozmetike jeste to što su proizvodi prirodni, što znam da ne stavljam sve i svasta na lice. Posetite moju FB stranicu  ovde . 




                                                  Da li ste probali ovaj piling?

                                                                                                      Do sledeceg posta. :)
                                                                                                                                     S:*

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru. :)