понедељак, 8. септембар 2014.

Nanošenje tečnog pudera

Zdravo svima, nije me bilo nekoliko dana imala sam obaveze i nisam imala vremena da pišem postove. Biće ovako narednih petnaestak dana, ali posle se vraćam na staro. 

Danas vam pišem o stavljanju tečnog pudera.

 Pre svega morate znati izabrati pravu boju pudera. Morate znati vaš tip kože.  Najbolje je probati puder na dnevnoj svetlosti, nikako u parfimerijama pod onim reflektorima.

Puder se ne proba na ruci iz razloga što boja ruke i lica nije ista. Puder probate u donjem delu obraza(ne znam kako drugačije da vam objasnim)

Danas na tržištu postoji dosta vrsta pudera tako da će vam biti lako da nadjete puder koji odgovara vašem tipu kože.

Vrlo je bitno da kožu očistite pre stavljanja pudera. Da stavite kremu za lice(opet pazite da krema odgovara vašem tipu kože) Kremu stavljamo prvenstveno zbog hidratacije a i puder se mnogo lepše  razmazuje i izgleda mnogo lepše na licu. Prajmer možete da stavite a i ne morate. Sačekate 2-3 minuta da koža sve to lepo upije i onda krećete sa nanošenjem pudera.


Puder možete stavljati prstima, sundjerom ili četkom. Sve zavisi šta vama više odgovara. 

Ja prvenstveno volim da ga nanosim sa četkom zato što sa njom postignem taj 'airbrush' izgled.

Postoji više vrsta četki. Bockalica, ravna, pljosnata, kabuki itd.

Blush 2

Oriflame pljosnata četka za tečni puder

Blush 34

(Ovo su četke koje ja koristim za nanošenje pudera)

Uvek krećete od sredine lica i idete ka krajevima. Bilo da stavljate četkom, sundjerom ili prstima. To radimo iz razloga što na licu imamo sitne dlačice i kad bi krenuli od krajeva ka sredini lica mnogo bi se više poznavale. A to naravno ne bismo želeli. Takodje pazite na vrat.


Sa sundjerom ne volim da nanosim puder zato što sundjer upija mnogo proizvoda. I ja kad god sam pokušavala sa sundjerom nikad nisam nanela ravnomerno puder. Za vas koji volite sa sundjerom da nanosite puder jako je bitno da ga prvo pokvasite i dobro iscedite.

CALA sundjeri

Pazite da nanesete svuda proizvod, da nemate onu ružnu liniju kod vrata. To toliko ružno izgleda. Odvratno mi je kad to vidim.

Takodje pazite da ne nanesete previše proizvoda, bolje je početi sa manjom količinom pa dodati. To ne važi samo za puder već i za bronzer, rumenilo, senke itd..

Kad nanesete puder na red dolazi korektor( znam osobe koje prvo stavljaju korektor pa puder, ja to ne radim i smatram da je to pogrešno) Korektor uvek tapkamo kako nam ne bi ušao u sitne bore koje imamo ispod očiju. Sve fiksiramo puderom u kamenu ili prahu. Ukoliko imate suvu kožu nema potrebe za tim. Zatim nanosite malo bronzera i rumenila . Ja stavljam i bronzer i rumenilo kad se šminkam, neko ne voli to i sasvim je ok da stavite samo jedno.


Nadam se da sam vam pomogla. :)

 Do sledećeg posta.

                                             S:*

2 коментара:

  1. Da li si zadovolja cetkom Blush 34? Inace super ti je blog :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ok je, ali vise volim Blush 2, bolji efekat dobijem sa njom. Pisala sam o njima na drugom postu Blush cetkice, mozes da pogledas. :) Hvala. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)