понедељак, 1. септембар 2014.

Kako odrediti podton kože?

Pišem vam ovaj post u želji da vam objasnim kako da odredite vaš podton kože. Da li je to hladan, topao ili neutralan? Kada znate vaš podton mnogo lakše  ćete odabrati boju koja vam odgovara.


 Postoji nekoliko načina da odredite kojem tipu pripadate. 

Prvo skinite svu šminku sa lica i očistite lice.

1. Uzmite srebrni i zlatni lančić. Stanite ispred ogledala, Prislonite prvo srebrni lančić pa zlatni. Posmatrajte vaše lice. Koja boja vam lepše stoji? Ukoliko je srebrna onda ste hladan tip, a ukoliko je zlatna onda ste topao.

2. Posmatrajte vaše vene na ruci.  Da li više idu na zelenkasto ili na plavo? Ako su plave onda ste najverovatnije hladan tip a ako su zelene onda ste topao.

3. Zamolite nekog da vam pogleda kožu iza uha. Ukoliko je podton žut onda je topao tip a ukoliko je rozi onda ste hladan.


Osobe svetlih očiju su često hladnog podtona.

Ukoliko brzo pocrnite na suncu vaš podton je najverovatnije topao.


Hladni podtonovi imaju rozu pigmentaciju
Topli podtonovi imaju žutu pigmentaciju.


 Koji je vaš podton kože?

 Do sledećeg posta. S :*

8 коментара:

  1. Ja pretpostavljam da je moj hladan iako ne izgaram na suncu ali teže dobijem boju....plave vene, srebro mi bolje stoji, oči mi nisu skroz svijetle ali podudara mi se sve da sam hladni pod ton....a i ruževi u hladnijim nijansama mi bolje stoje

    ОдговориИзбриши
  2. Vene mi jesu plave , jedino me buni kad pocrnim ja dobijem neku žućkastu boju kože.

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno ja ovom metodom ne mogu precizno da odredim podton,ali ipak uzimam pudere koji su neutralnog do zutog podtona.Vene su mi plave,oci zelene,lako pocrnim na suncu,iza uha mi je roze,bolje mi stoji zlato nego srebro,od boja mi lepse stoje hladnije npr.plava,roze,ruzevi mi takodje bolje stoje ako su hladnije nijanse u pitanju.Ispada da sam vise hladan podton ali ja sa puderima roze podtona izgledam nekako kao da mi je lice buknulo,poput neke alergijske reakcije ili kao kad trcim pa se sva zarumenim ,a opet sa preterano zutim puderom delujem umorno,pa rekla bih da sam ja neki neutralan tip .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguce. Na svakom puderu skoro imas oznake za koji je podton. Postoje i neutralni. Pa mozes koristiti njih. :)

      Избриши

Hvala na komentaru. :)